Skip to main content

Auteur Topic: Sextoy bestellen zonder ouders afweten

k
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: feb 2017
Hey, ik liep al een tijdje rond om een sextoy te bestellen. De eerste keer probeerde ik het bespreekbaar te maken met mijn moeder. Maar dat was niet bepaald een succes, ze verweet mij voor abnormaal,  ... Daar voel(de) ik mij best wel onzeker over. Aangezien ik het met haar toch niet bespreekbaar kan maken, wil ik het doen zonder haar afweten. Maar nu is mijn vraag hoe kan ik wat bestellen zonder dat mijn ouders erachter hoeven te komen. Als je online betaald, per bankoverschrijving kunnen mijn ouders dit zien.

Iemand tips?
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Zou het niet simpeler zijn om de Kruidvat binnen te stappen en daar iets te halen ?

Of een oudere vriend(in) om hulp te vragen ?

Alhoewel, ik zie dat je zelf 47 bent, snap niet dat je dit dan nog aan je moeder moet vragen.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

k
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: feb 2017
Dat moet een fout zijn. Want ik ben namenlijk 15.
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Je geboortedatum wordt gevraagd bij je registratie.
Ik heb er nu 1 januari 2002 van gemaakt met als gevolg dat het in de loop van het jaar wel weer een keertje niet klopt.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

C
  • Proeflid
  • Berichten: 1
  • 24 jr
  • Aangemeld: jan 2018
Ik heb met hetzelfde probleem te maken gehad. Ik durfde het ook niet. Een vriendinnetje wees mij toen op spam.site. Hier bestel je wel online, maar staat er niets van de website op je afschrift en de doos wordt blanco thuis gestuuurd. Dat vond ik zelf heel fijn.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 24-01-2018, 15:41 door Happy_Man »

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal