Skip to main content

Auteur Topic: Tweestrijd met mezelf

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 28
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: jun 2015
Tweestrijd met mezelf
OP: 12-02-2017, 19:07
Ik heb gevoelens voor iemand die momenteel te oud voor me is, maar waar ik heel close mee ben. Hij woont momenteel voor zijn werk drie Jaar aan de andere kant van de wereld (hij is vorige zomer daar heen vertrokken). Nu heb ik vorige lente een jongen gekust (van 20...) en had hem daarna voor bijna een.jaar amper gesproken, tot gisteren.
Ik had hem vandaag weer gezien, onder andere omdat ik over hem gedroomd had een paar weken terug en sindsdien weer aan hem zat te denken( ookal wilde ik hem het liefst vergeten, gezien mijn échte diepe gevoelens voor de ander). Nu hebben we weer gekust, maar dan wat verder dan de vorige keer zegmaar. Ik denk dat het kwam door het feit dat ik in de puberteit zit, en hormonaal zegmaar.... actiever ben, maar het bij niemand kon uiten.
Is het dus slecht dat ik mijn "gevoelens" soms uit bij die gast die ik gekust had, terwijl ik eigenlijk me diep aangetrokken voel tot iemand met wie ik nog niet romantisch mee kan zijn?

Ik heb trouwens geen spijt dat ik die ene gast gekust had, aangezien ik heel soms iets "fysieks" nodig heb, en hij vroeg me ook duidelijk waar mijn grenzen zegmaar lagen, zodat hij daar niet overheen zou gaan.  Alleen lijkt hij ook soms op degene waar ik diepe gevoelens voor heb...

Ik hoop dat ik niet sletterig overkom, aangezien ik normaal nooit zo ben (ik ben meer gefocust op mijn eigen mentale gezondheid en studie dan vriendjes en drank en zo).

Hopelijk kan iemand helpen. :-X

Aardappel
  • IP logged

g
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 17
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: jan 2017
Re: Tweestrijd met mezelf
#1: 14-02-2017, 16:46
ik denk dat het niet zo erg is, sterker nog dat dit best normaal is, je mist dat soort dingen en het kan ook best dat je op 2 jongens tegelijkertijd verlieft bent?
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Tweestrijd met mezelf
#2: 15-02-2017, 21:24
Ik vind het leeftijd verschil wel meevallen als je 1 of 2 jaar verder bent valt er helemaal niemand meer over het leeftijd verschil van 5 jaar of vind je zelf het leeftijd verschil te groot ?
Als je maar duidelijk je grenzen aangeeft en dat doe je las ik.
Je schrijft dat je gevoelens heb voor een andere jongen, Weet die andere jongen dat zelf ook dat je gevoelens heb voor hem ? of weet die jongen helemaal van niets ?
Wat is de reden dat je geen relatie met die jongen beginnen ?
Je komt zeker niet sleterig over hooguit wat onduidelijk oven jongen waar je gevoelens voor heb.

Groetjes en sterkte marcel
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 28
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: jun 2015
Re: Tweestrijd met mezelf
#3: 16-02-2017, 12:36
Degene waar ik gevoelens voor heb is 12 jaar ouder... en het is niet dat ik verwacht iets met hem te krijgen, maar ik wil met niemand anders "romantisch involved" zijn. Zelfs als ik wel met hem op dit moment een relatie had kunnen hebben, had ik het denk ik niet gedaan, ik denk dat dat ook komt omdat ik gewend ben erg zelfstandig te zijn.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal