Skip to main content

Auteur Topic: ik zit in de friendzone :(

n
  • Proeflid
  • Berichten: 1
  • 22 jr
  • Aangemeld: jul 2017
ik zit in de friendzone :(
OP: 23-07-2017, 20:42
Ik vind een van mijn beste vrienden al een tijdje leuk. We zitten al ruim 7 jaar bij elkaar bij de scouting. Afgelopen week zijn we op kamp geweest. We deden best veel met zijn tweeen en we hadden het super gezellig samen. We zijn alletwee 15 en we houden van dezelfde muziek en hebben dezelfde humor. Vorig jaar vond ik hem ook al leuk en toen hebben we toen we terug kwamen van kamp ontzettend vaak geskypet. Ik wist toen niet of hij mij ook leuk vond en dus durfde ik niks erover te zeggen omdat ik onze vriendschap niet wilde verpesten. Dit kamp hebben we dus ook veel samen gedaan en nu vind ik hem weer leuk. Nu denk ik echter dat hij me misschien wel leuk vindt. Hij heeft op kamp meerdere opmerkingen gemaakt over ons als koppel en hij zei ook dat hij kleine meisjes aantrekkelijk vindt (ik ben amper 1,60 haha) Het probleem is nu dat ik niet weet of ik tegen hem moet zeggen dat ik hem leuk vind, of dat ik weer wil skypen of een keertje af wil spreken. Ik wil wel meer zijn dan alleen vrienden maar ik weet niet hoe ik dit moet zeggen zonder gelijk de vriendschap te verpesten. Ik zit dus nogal vast in de friendzone.. heeft iemand tips?
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: ik zit in de friendzone :(
#1: 23-07-2017, 22:16
Hallo Noortje,

In de eerste plaats van harte welkom hier op het forum.

Bedenk dat, zolang jullie om elkaar heen blijven draaien en geen van beiden de eerste stap durven nemen, er ook nooit iets zal veranderen.
Maar, het kan ook het einde betekenen van een jarenlange vriendschap.

Trouwens, kleine meisjes zijn natuurlijk per definitie leuk :)


Kijk ook dat dat Noortje niet wordt gebruikt voor een tussendoortje ;)
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal