Skip to main content

Auteur Topic: Ex

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 6
  • Zelf veel meegemaakt, wil nu ook anderen helpen
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2016
Ex
OP: 23-02-2017, 18:08
Goei'navond iedereen hierzo.
Ik zou graag mn hart hierzo willen uitstorten en wat advies aan jullie vragen, want ik om er echt niet meer uit.
Ongeveer 4 jaar geleden kreeg ik wat met mn vriendin, huidige ex, en dat begon opzich vrij goed. We waren een half jaar samen toen we erachter kwamen dat ze zwanger was. Ik was toen net 16 en zij 15. Na vele lastige beslissingen en keuzes hebben we het kindje laten zitten en kregen we een zoontje. We hebben het 1.5 jaar uitgehouden totdat het uit ging. De avond dat het uit ging wou ik haar ten huwelijk vragen toen ik erachter kwam dat ze bij haar ex zat.
Het is de 3/4 maanden daarop echt een knipperlichtrelatie geworden en daarna is het overgegaan in elkaar niet meer zien, mede door een rechtzaak door mij aangespannen om mijn zoontje vaker te zien. Dit was tegen de moeder van mijn ex, aangezien die voogd is. Daar is uiteindelijk niks uitgekomen doordat we niet met elkaar konden praten. Mijn ex hield zich meer afzijdig en had niet veel in te brengen. Na een jaar met minder contact werden we weer closer en groeiden we weer naar elkaar. Beide hadden we ons flink uitgeleefd in de tussentijd en waren flink veranderd.
We kregen weer een relatie 2 maanden geleden maar het voelt alsof er niks veranderd was. Ze maakt soms nog pijnlijke opmerkingen en we zijn beide erg koppig. Toch heb ik bij haar een gevoel dat ik bij niemand anders heb. Ik heb zulke gevoelens nog nooit zo sterk ervaart en ik ben bang dat als ik haar nu laat gaan, dat ik dat gevoel nooit meer terug krijg. Het is 2 dagen geleden uitgegaan, omdat ik er toen klaar mee was. Ik zal ongetwijfeld wat vergeten zijn, maar wat zouden jullie doen? ik zit in een gigantische spagaat en ik heb geen idee wat ik moet doen..
Thanks voor de help alvast!!
Astronomyz
  • IP logged
VvD

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 120
  • pizza~raccoons~hugs~tango
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: apr 2014
Re: Ex
#1: 09-03-2017, 17:14
Haai,

Ik vind het echt heel sneu van die rechtzaak en alles wat er gebeurd is..
Ik weet niet of ik je ook daarmee kan helpen..

Wel kan ik zeggen dat dat gevoel wat jij hebt, niet zo gek is.. je hebt heel erg van haar gehouden en je hebt na de moeilijke beslissing een zoontje met haar gekregen.
Het zou inderdaad kunnen dat dit gevoel zo bijzonder is, dat je dat haast niet bij een ander zou kunnen hebben, maar dat hoeft niet meteen negatief te zijn.
Voor zover jullie 'relatie' nu gaat, is het duidelijk dat er na de knipperlichtrelatie geen gezonde relatie meer uit gaat komen (kan overigens nog wel, maar als het nu niet al te best gaat, lijkt dit mij wel het meest logisch)

Je bent ouder nu, wijzer en ik denk persoonlijk dat het voor jou het beste is van je leven te proberen te genieten voor je een echte volwassene wordt ;) en voor jezelf kijkt wat jij wilt in je leven en waar jij gelukkig van wordt

Succes :)
  • IP logged

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 6
  • Zelf veel meegemaakt, wil nu ook anderen helpen
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: jan 2016
Re: Ex
#2: 09-03-2017, 17:22
hey, ja ik denk inderdaad dat het niet zo gaat werken. Ik heb vorige week al het contact verbroken omdat er dingen waren gebeurd die echt niet door de beugel konden. Thx voor je advies en nee, na zo'n knipperlichtrelatie zal er niet veel meer uitkomen.. Dankje Blondie_cupcake! time to enjoy life  ;)
  • IP logged
VvD

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal