Skip to main content

Auteur Topic: Relationshipception

j
  • Proeflid
  • Berichten: 1
  • 25 jr
  • Aangemeld: mrt 2017
Relationshipception
OP: 01-03-2017, 00:28
Hey,
Even ter introductie, ik ben (net) 18 jaar oud en ik werk in een restaurant. In dat restaurant werkt ook een meisje dat ik persoonlijk best wel leuk vind, en ik denk dat zij mij ook wel ziet zitten. Klein probleempje, zij is 15 en ook een soort van vriendin van mijn zusje van 14. Behalve dat is ze het jongere zusje van een vriendin van mij. En afgezien van het feit dat ze ook het zusje is van een vriendin, ze zelf een vriendin is van mijn zusje en het leeftijdsverschil, waarvan ik eerlijk gezegd niet eens weet of het oke is voor de wet. Heeft ze niet zo lang geleden nog even kort een relatie gehad met een andere collega en daar reageerde onze baas niet geweldig op omdat hij liever geen relaties op de werkvloer wil. Wat denken jullie, moet ik toch gewoon gaan voor de relatie of kan ik dit beter laten schieten? Ohja dit vergeet ik nog ik kan haar alleen in het weekend zien aangezien ik de rest van de week 200km verderop woon. Laat alsjeblieft je gedachten/ advies achter en misschien kan ik dan een beetje beslissen wat ik moet doen.
Groetjes Jasper
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Relationshipception
#1: 03-03-2017, 00:29
doordeweeks woon je bij school of universiteit en in het weekend ben je thuis.
In het weekend werk je bij een supermarkt waar ook een leuk meisje werkt die je best wel wat beter zou willen leren kennen.
Maar je ziet haar alleen tijdens je werkzaamheden in de super markt maar er is toch wel meer tijd vrij te maken in het weekend om met haar leuke dingen te doen toch ?
Zo,n weekend relatie is niet onmogelijk als jullie er allebei voor gaan dan lukt het jullie wel.
Maar jullie moeten niet jaloers zijn en elkaar kunnen vertrouwen want door de week zien jullie elkaar niet hoewel met een pc kunnen jullie elkaar zien en praten met elkaar.
Het leeftijd verschil is niet zo groot maar er is een kans dat zij nog maagd is en dat je moet wachten tot zij er klaar voor is.
Het kan moeilijk worden maar als jullie er allebei voor gaan kan jullie relatie best werken.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal