Skip to main content

Auteur Topic: ex wil afspreken

s
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 7
  • 25 jr
  • Aangemeld: apr 2017
ex wil afspreken
OP: 10-04-2017, 15:21
Hoi hoi

Ik heb het drie of vier jaar terug uit gemaakt met mijn ex. Nu werkt hij bij dezelfde supermarkt als mijn moeder. En zei hij tegen mijn moeder dat hij nog wat dingen uit wilde praten over toen. Dat vond ik wel oke, als het hem rust geef waarom zou ik het tegenhouden?, en hij heeft mijn nummer gekregen. Hij had mij meerdere malen geappt om af te spreken en ik had ook meerdere malen tegen hem gezegd dat ik half april contact met hem op zou nemen als mijn schoolwerk was ingeleverd.
Nu komt het probleem, mijn moeder kwam hem dus afgelopen zaterdag tegen. Toen vroeg hij of ik die dag thuis was(de eerste helft van de dag niet) want hij wilde me meenemen naar de kermis die op dat moment in het dorp was. Mijn moeder had gezegd dat ik niet thuis was en dat ik de kermis niet zo boeiend vind (Daar is trouwens niks van gelogen). Nu denken wij dat hij niet alleen wil afspreken om dingen uit te praten, maar ook om me terug te vragen. Ik wil hem niet terug. Al weet ik natuurlijk niet of hij me echt terug wil of dat hij gewoon op een ontspannen manier met me wil praten, al denk ik toch het eerste. Hij is ook erg opdringerig over de app hij heeft me in twee maanden ongeveer drie keer gevraagd af te spreken, en ik had al bij de eerste keer gezet dat het waarschijnlijk pas half april zou worden en dat ik hem bericht zou sturen als ik alles heb ingeleverd. Ik weet niet hoe ik dit tegen hem moet zeggen en hoe ik dit hele gesprek dat gaat komen moet aanpakken.

Groetjes mij
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: ex wil afspreken
#1: 11-04-2017, 15:24
Hallo Salamandertje,

In de eerste plaats van harte welkom hier op het forum.

Ik denk dat je er beste an doet om het gewoon te vertellen zoals het is.

Zeg hem dat je hem gezegd hebt dat je op zijn vroegst half april af wilde spreken en dat je een erg onprettig gevoel krijgt van de manier waarop hij je probeert te pushen, zelfs via je moeder, en dat je daarom af ziet van het hele gesprek.

Ik weet zeker dat hij je dat niet echt in dank af zal nemen maar daar heb jij uiteraard geen boodschap aan.


Sterkte,

Happy_Man

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

s
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 7
  • 25 jr
  • Aangemeld: apr 2017
Re: ex wil afspreken
#2: 26-06-2017, 13:57
Hoi Happy man

Ik heb een hele tijd terug met hem afgesproken. Ik heb hem direct aan hem duidelijk gemaakt dat ik zijn berichten niet prettig vond aangezien ik ook duidelijk had aangegeven dat ik druk was. Hij wilde me inderdaad terug. Hij begon gelijk al dat we perfect bij elkaar pasten omdat we dezelfde hobby's en interesses hebben. (Het is zo'n vier jaar terug dat we elkaar gesproken hebben dus dat is een beetje raar dat je dat al weet). Uiteindelijk zei hij dat hij me nog leuk vind en dat hij niemand anders kon vinden (kortom heel erg zielig). Dus heb ik hem vriendelijk, maar discreet afgewezen door te zeggen dat ik niet meer dezelfde ben als waar hij verl;iefd op is geworden. Uiteindelijk vroeg hij of we vrienden konden blijven, ik zei ja(dom).

Een paar weken geleden moest ik iets wegbrengen en kwam ik hem tegen. ik groette hem netjes en hij groette terug en ik hoopte dat hij niet zou stoppen omdat ik geen tijd had om te praten. uiteindelijk achtervolgde hij me en stond hij me op te wachten. ik liep op de terug weg langs hem af vol negerend, toen vroeg hij of ik het druk had en ik liep door en hij vertrok. hij heeft me dus duidelijk opgewacht. hij begint nu wel eng te worden.

Groetjes
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: ex wil afspreken
#3: 26-06-2017, 17:00
Heeyyy Salamandertje,

Wat leuk om nog eens iets van je te horen  ;D

Wat een grappige knul is dat zeg. Omdat hij echt, echt, echt niemand anders kon vinden wil hij jou nog wel terug ? Wanneer ik het goed begrijp ben jij dus eigenlijk de allerlaatste waarmee hij een relatie wil. Je voelt je vast wel enorm vereerd hierdoor.  :D

Wat zijn jouw hobby's ? Dan ga ik dat ook als hobby nemen. Dan passen wij ook goed bij elkaar.  :P
Heb je trouwens in de gaten dat jullie echt een overeenkomst hebben ? Hij is een serpent dus jullie zijn beiden een reptiel.   8)

Ik zou hem in ieder geval overal blokkeren. Zijn telefoonnr blokkeren, op WhatsApp, op Instagram, op Facebook, gewoon echt overal.
En mocht hij je nog een keer volgen, vertel hem dan dat je aangifte gaat doen van stalking. Je hoeft dan niet meteen aangifte te doen, maar ik zou dan wel een melding doen zodat er dossier opbouw ontstaat.  :gaia:

Trouwens, wanneer je mijn nummer wilt zodat je de volgende keer meteen om hulp kunt roepen dan kan je dat best krijgen hoor. (je mag het ook misbruiken voor een gezellig gesprekje over koetjes en kalfjes )  :music:

Groetjes en kom nog eens buurten,

Happy_Man


  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

s
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 7
  • 25 jr
  • Aangemeld: apr 2017
Re: ex wil afspreken
#4: 26-06-2017, 17:35
Hoi Happy man

Jouw berichtje doet me heel veel goed!
het doet me goed dat er veel mensen ook in mijn omgeving zijn die me steunen.  :)
ik heb dit voorval ook met vrienden en als eerste met mijn ouders gedeeld. Ik heb toevallig een nieuwe mobiel en zijn nummer niet meer(godzijdank), op andere sociale media heb ik hem niet.   :thumbs:

Ook heb ik gelukkig goed nieuw gekregen, ik ben dit jaar over naar het tweede jaar van mijn HBO opleiding  8)

  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: ex wil afspreken
#5: 26-06-2017, 23:20



Ik wil met alle plezier nog meer berichtjes sturen die je goed doen hoor.  :)
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

s
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 7
  • 25 jr
  • Aangemeld: apr 2017
Re: ex wil afspreken
#6: 12-03-2018, 19:10
Tjaa, dam krijg je weer op de vreemdste manieren van hem te horen.
Rond valentijnsdag kwam mijn moeder hem tegen in de supermarkt waar hij tegenwoordig werkt, een raakte met hem aan de praat. Even terzijde deze supermarkt had een actie met roze mandjes, als je single bent kon je zo'n mandje pakken en konden anderen zien dat je opzoek bent naar een date. In een artikel van een regionale site stond hij op de foto met zo'n mandje. Mijn moeder zei zoiets van sta je lekker op de foto met zo'n mandje. En ja hij was opzoek en daarbij vroeg hij weer naar mij of ik al iemand had. (Wat gaat jou dat aan?)

Een paar weken terug heb ik mijn rijbewijs gehaald. En mijn moeder kwam hem weer tegen en hij feliciteerde haar. Nou ja dat is niet zo gek, maar het punt hoe weet hij dat. Ja het heeft op facebook gestaan, maar we hebben eigenlijk geen gemeenschappelijke vrienden of pagina's die we leuk vinden. Ik heb hem uiteindelijk geblokkeerd. Gisteren hoorde ik van een vriend van mij dat hij veel omgaat met een collega van mijn moeder en het misschien op die manier weet. Maar dat lijkt mij een mega omweg.
Eigenlijk best blij dat ik volgend jaar aan een andere opleiding begin en op kamers ga.
 
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: ex wil afspreken
#7: 13-03-2018, 10:13
Hai Kanjertje,

Of was het nu Salamandertje ? ;)

Ik denk dat je mijn reactie deze keer minder leuk gaat vinden.  ;)
Probeer deze jongen los te laten, ik heb het idee datje nog veel te veel met hem bezig bent,

Naar mijn idee is het gewoon hele normale interesse wanneer iemand vraagt of je een nieuwe vriend hebt, Zeker wanneer je daar niet direct voor benadert wordt. Daar hoeft volgens mij echt niets achter te zitten.

En wat is het probleem dat hij weet dat je je rijbewijs hebt gehaald ? (gefeliciteerd nog :) )Dat soort dingen gaat al snel rond, zeker wanneer men weet dat iemand in het verleden een echt goede band met je gehad heeft.
Het zou iets anders zijn wanneer je gestalkt werd door hem maar dat idee krijg ik niet uit je berichten.

En wil je hem echt helemaal uitsluiten, blokkeer hem dan gewoon op alle social media en blokkeer zijn telefoonnummer en mailadressen.

Succes,

Happy_Man
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal