Skip to main content

Auteur Topic: mijn zus een een vriend van me

M
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • 54 jr
  • Aangemeld: apr 2017
mijn zus een een vriend van me
OP: 11-04-2017, 15:38
Ik heb een probleem... mijn zus is twee jaar ouder dan ik, zij is 16. Ze gaat soms met kinderen van mijn leeftijd om. Ik zag haar in de pouze zitten bij een jongen die ik al een jaar leuk vind en zijn vrienden. Ik weet dat mijn zus het niet verkeerd bedoeld en dat ze hem al van iets anders kende. Maar hij zat vorig jaar bij mij in de klas en waren we bevriend. Vanmiddag kwam mijn zus thuis met die jongen om af te spreken. Iedere keer als ik hem spreek doet hij nu alsof hij een vriend is van mijn zus i.p.v. een vriend van mij.

Wat moet ik doen?
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: mijn zus een een vriend van me
#1: 11-04-2017, 19:09
Van harte welkom hier op het forum meisje.

Ik begrijp dat dit een hele vervelende situatie is voor je.
Toch heb ik niet het idee dat er iemand iets verkeerd heeft gedaan.

Ik lees nergens dat jij een relatie hebt of had met deze jongen, dus hij is volkomen vrij om om te gaan met wie hij wil en hoe hij dat wil.

Ook heb ik niet de indruk dat je zus weet dat jij meer in deze jongen zag dan een vriendschap.

Het is wel opvallend dat je zus op die leeftijd voor een beduidend jongere jongen gaat.

Ik ben bang dat er voor jou niets anders op zit dan de situatie accepteren zoals hij is. Misschien moet jij wel voor een oudere jongen gaan :)

Sterkte,

Happy_Man

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

M
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • 54 jr
  • Aangemeld: apr 2017
Re: mijn zus een een vriend van me
#2: 14-04-2017, 12:18
Bedankt voor het antwoord,
Ik heb die middag met mijn zus gepraat en ze vind die jongen leuk. Ze gaat vaker met mensen van een jaar jonger om omdat zij mentaal iets jonger is dan de gemiddelde 16 jarige. Ik vind het vooral vervelend dat die jongen zich nu raar gaat gedragen tegenover mij. Maar ik heb het geaccepteerd.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal