Auteur Topic: Geesten en pesterijen.  (gelezen 151 keer)

• Proeflid
  • Leeftijd: 15
Geesten en pesterijen.
« Gepost op: 13 april 2017, 00:12:24 »
Heey!

Ik ben Nanna. ik ben bijna 15 en ik heb wat problemen en ik hoopte dat er iemand was die mij misschien kon helpen.

ik zal je uitleggen wat er recent is gebeurd.

(ik vertel bijna elk detail dus als je dit graag wilt lezen maar je hebt niet al te veel tijd dan Raad ik je aan om mijn verhaal op te slaan of de website op te slaan, het is werkelijk een erg lang verhaal met al die details erbij. ik zet ze niet voor niets erbij want ze kunnen erg belangrijk zijn).

ik heb een meisje in de klas, ze heet Terra. niet zo aardig, voornamelijk kattig. tegen mij, dat hadden jullie waarschijnlijk al verwacht toen ik begon met "er is een meisje in mijn klas". het lijkt alsof ze denkt beter dan mij te zijn. nou, zoals ze nu doet is ze het tegenovergestelde van beter dan ik, want ze is heel hooghartig tegen me. ik was laatst in de klas met wat mensen uit mijn klas. ik was in een ander lokaal. Terra was er ook. maar ze is niet altijd kattig. ik was nog nooit zo ondoordacht, ik zit sinds twee weken geleden op FreeRunnen en IK dacht dus van heey! ik ga een freerun-sprong op een schooltafel proberen. het dom van mij, heel ondoordacht en dom. ik had het nooit moeten doen. wat denk je dat er gebeurd was? de tafel brak DOORMIDDEN. en de kinderen in het klaslokaal daarnaast maakten een proefwerk. iedereen vond het heel grappig omdat ze het gekraak van de tafel door de muur heen hoorde aan de andere kant. mijn vriend Somer vind het voornamelijk grappig en niet zo erg, de conciërge vond het ook niet erg dat ik een tafel gemold had, hij zei alleen dat ik beter volgende keer niet op een tafel moet aan springen. lmao. dacht wel dat hij boos zou worden. ik was er zelf alleen maar heel erg van geschrokken. zo erg dat toen ik het aan een docent ging vertellen, ik moest huilen te gelijkertijd. en toen kwam TERRA met haar leuke grapjes en die ging er een foto van maken en in de groeps app zetten, iedereen stuurde lachende smileys en ik me alleen maar schamen en ondertussen wist de hele klas er al van. geen idee hoe, want de groeps app had ik zelf gemaakt met alleen maar leuke kinderen enin zonder allemaal stomme jongens die expres met ene Marokkaans accent gaan praten terwijl ze gewoon Nederlands praten (niet racistisch bedoeld) ik had terra ook in de groeps app gezet een tijd geleden ongeveer an het begin van het jaar toen ze nog aan iedereen moest wennen en nog een lief meisje was. een grote fout dus. tja, en toen wist dus de hele klas van mijn blunder en die dag noemde iedereen me de tafelbreker. ik weet dat het dom was van me maar dat betekent niet dat terra me voor schut mag zetten. en TOEN heel toevallig (ik heb letterlijk geen idee hoe) werd ik ziek (echt geen grapje) ik kreeg keelpijn. ik heb jaarlijks astatisch bronchiën. (heel toevallig) was dat dus de dag na de blunder en toen was ik een hele week ziek. en hier komt het ergste van alles, maar eerst moet ik je een stukje vertellen van een jaar geleden want anders slaat het nergens op. dus. toen mijn oma, Anne Maria van Gurp overleed op 7 juni (weet niet meer of het nou in 2016 of 2015 was) kreeg ik problemen met geesten zien, uit verdriet, en toen werd het NOG erger, mijn honderdjarige overgoot opa overleed, ik kende hem al mijn hele leven. en toen was hij opeens weg. na 100 jaar op deze planeet was hij weg, toen werd het geesten zien nog erger, toen ging ik ook naar een forum voor hulp tegen geesten zien. het ging vrij snel weer weg maar ik had er serieuze problemen mee. ik ging er mee naar de huisarts maar die vond het niet erg genoeg om me er pillen voor te geven.  het ging vrij snel al weer weg. maar HEEEEEYYY! daar zijn ze weer, ze hebben me vast heel erg gemist maar ik denk alleen maar: jA HOEPEL NOU TOCH EENS OP IK HEB OOK NOG EEN LEVEN EN IK HOEF NIET GESTALKT TE WORDEN DOOR GEESTEN EN TERWIJL IK DIT NU ALLEMAAL KEIHARD OVER STRAAT LOOP TE SCHREEUWEN NAAR JULLIE DENKT IEDEREEN DAT IK GESTOORD BEN OMDAT IK DE ENIGE BEN DIE JULLIE ZIET EN DAAROM DENK LETTERLIJK IEDEREEN DAT IK NU GEWOON TEGEN LUCHT SCHREEUW!! ja Jezus daar heb ik ook veel aan zeg gaan mensen me naar het gekkenhuis sturen enzo heb ik niet zo'n zin in, moet nog huiswerk make, begrijpen jullie ook wel hè? ;) maar in dit geval ZIE ik ze niet maar is het net alsof ik een gat in mijn buik heb waar die geest in zit en die kan er niet uit. dus als ik boos word (zoals die ene keer dat ik die tafel brak en terra die KUTfoto (excuses hoor) stuurde werd ik van binnen zo kwaad en dan voelt het alsof die geest zo groot word dat hij niet meet in dat gat past en dat gaat hij heel hard schreeuwen en rondvliegen in dat gat en dat krijg ik een soort van buikpijn, weet je wel zo'n gevoel alsof je elk moment met de achtbaan naar beneden kan zoeven. nou dat. en nu is er dus dit aan de hand: ik ben een soort van depresief maar ik wil het er niet over hebben met mijn ouders. ik weet niet. dat voelt gewoon niet fijn. dat komt niet omdat is stomme ouders heb hoor, zeker niet, ze zijn het. tegenovergestelde van stom. maar het voelt gewoon niet fijn. daarom ben ik hier. om iemand te vinden die dit ook gehad heeft of die er verstand van heeft. ik zie er normaal heel gezond uit. maar nu? ik heb enorme wallen onder mijn ogen open en ik zie er helemaal niet meeruit zoals ik er normaal uit hoor te zien. en ZELFS op het moment dat ik deze zin heb geschreven die je NU leest voel ik die geest. de geest gaat om met mijn emoties.

kwaad/boos/woedend, dan voel ik het heel erg.
verdrietig, dat voel ik het een beetje of heel erg. (hangt er van af of ik heel verdrietig ben of een beetje)
blij, dan voel ik het niet. niet echt...

ik hoop dat dit genoeg informatie is ;) en ik hoop gauw iemand te vinden die me kan helpen.

Groetjes van Nanna.

• Meester Lid
  • Leeftijd: 29
  • Geslacht: Man
Re: Geesten en pesterijen.
« Reactie #1 Gepost op: 14 april 2017, 01:53:45 »
klinkt als een spannend boek, hoe gaat het verder ?
als het serieus bedoelt is weet ik niet hoe ik je kan helpen hiermee,
ik kan je hooguit doorverwijzen naar site,s waar zij zich bezig houden met geesten.

• Nieuwe Bekende
  • **
  • Leeftijd: 15
  • Geslacht: Man
Re: Geesten en pesterijen.
« Reactie #2 Gepost op: 17 april 2017, 16:12:27 »
Ik mag het niet van me ouders maar ik lees weleens dingen hierover op internet, ik kan zelf geesten niet zien maar ik zou er niet naar schreeuwen als je al weet dat anderen ze niet zien.

Sommige geesten leven op negatieve energie, en positieve energie ontbreekt bij ze dus het is alles wat ze kunnen. Dan versterken ze dat bij jouw. Dus meer concentreren op wat je blij maakt.