Skip to main content

Auteur Topic: verliefd?

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 14
  • Hoii!!
  • Vrouw - 20 jr
  • Aangemeld: apr 2016
verliefd?
OP: 16-04-2017, 19:54
ik ben nu 13 en ik heb het gevoel dat ik verliefd ben op een jongen, maar ik ken hem al best lang en toen we vrienden waren vertelde hij vaker over dat hij verliefd was op meisjes. ik zat de hele basisschool in zijn klas en sinds de zomervakantie zitten we in de 1e op de zelfde school. ik merk dat ik het niet aan hem durf te vertellen dat ik op hem ben omdat ik bijna zeker weet dat hij niet het zelfde voelt.
ook voel ik andere dingen bij hem dan bij anderen.
ik heb wel nog een vraag: kan je op 2 mensen tegelijk zijn? niet dat dit bij mij is, maar ik vroeg me het af.
ik merk wel aan mezelf dat ik "toe ben" aan een vriendje, omdat ik zeg maar best veel voorstel over hoe het zou zijn als ik een vriendje had. ook stel ik me soms voor hoe het zou zijn om te zoenen ofzo. Ben ik daar de enige in of doen anderen dat ook?

Thanks for your help!

Tess2212
  • IP logged
Groetjes,

Tess ☺

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: verliefd?
#1: 18-04-2017, 10:55
Wat leuk dat je hier zo open over durft te zijn op het forum.

Wanneer deze jongen ook op jouw zou zijn dan zou hij dat zeker wel op de één of andere manier aan je laten merken en zo te lezen is dat niet het geval. Wanneer je hem als vriend wil behouden zou ik er verder niets mee doen.

Toen ik zo oud was als jij waren er ook 2 meisjes waar ik wel wat in zag. Helaas vond één van de meisjes dan niet zo leuk en bleef ik met lege handen achter.

Dat je het gevoel hebt dat je aan een vriendje toe bent is niet zo vreemd op jouw leeftijd, ik ben benieuwdhoe dat allemaal gaat wat je jezelf voorstelt .

Wanneer je nog vragen hebt die je liever niet op het forum plaatst mag je mij natuurlijk altijd een privebericht sturen.

Happy_Man
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal