Skip to main content

Auteur Topic: Geen idee wat ik moet doen

T
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 4
  • 22 jr
  • Aangemeld: jul 2016
Geen idee wat ik moet doen
OP: 18-04-2017, 14:03
Hallo,
Een paar dagen geleden kreeg ik een snapchat van een meisje dat ik redelijk goed ken (ze woont een eind van mij vandaan en heb er ooit op een kamp ontmoet)
Het was een vriendin van haar die haar snapdagen bij hield omdat zijzelf op toernooi was een paar dagen.
Ik heb veel met haar gechat en nu ben ik onwijs verliefd op haar, ze is 13 jaar oud (ik ben 15) alleen ik heb geen idee wat ik moet doen.
Ze is heel aardig en ik vind haar kapot knap alleen ik heb veel problemen met meisjes gehad dus nu heb k geen idee wat ik allemaal moet zeggen enzo tegen haar want als ik te weinig zeg dan maak k sws geen kans alleen ik wil me ook niet opdringen enzo...
Ik heb haar snap-insta en nummer alleen nu is het eigenlijk een beetje over.
Weet iemand goede dingen om te zeggen om gesprekken gaande te houden maar wel intesssant zodat het niet gaat vervelen?
Thaanx
Gr
~
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Geen idee wat ik moet doen
#1: 20-04-2017, 22:17
Je moet je niet zo druk maken en praat gewoon met haar net als je tegen je ouders praat of met vrienden praat.
Waarover je praat maakt niet eens zo veel uit er zijn geen meisjes onderwerpen dus praat gewoon over van alles en probeer geen lange ongemakkelijke stiltes te laten vallen.
En luister ook goed wat het meisje zegt en praat met haar mee.
en probeer wat leuks te bedenken om samen heen te gaan.
  • IP logged

T
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 4
  • 22 jr
  • Aangemeld: jul 2016
Re: Geen idee wat ik moet doen
#2: 21-04-2017, 08:36
Hallo Marcel,
Gisteren is alles fout gegaan, ze liet weten (via een ander) dat ze mij totaal niet leuk vond (ik had nog niet eens gezegd dat ik haar leuk vond) ze wilde wel gewoon vrienden blijven enzo maar ik ben nog steeds verliefd.
Toch bedankt voor je reactie!
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Geen idee wat ik moet doen
#3: 25-04-2017, 01:32
Dat ik klote,
Maar er zijn nog heel veel leuke meisjes, Praat gewoon met de meisjes dat ik even een drempel waar je over heen moet maar meisjes bijten en slaan niet tenniste als je gewoon praat niet.
Door met ze te praten kom je er achter of het klikt tussen jullie, want de kans dat een meisje op jou af komt is heel erg klein.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal