Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd op meerdere?

A
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 4
    • Verliefd op lerares
  • 24 jr
  • Aangemeld: nov 2016
Verliefd op meerdere?
OP: 29-04-2017, 16:38
Hallo Anoniempjes,

Voordat ik begin met mijn verhaal wil ik melden dat dit heel lang word! Maar het is nodig ik wil mijn verhaal kwijt...

Oke om te beginnen, ik ben een meisje van 17 jaar oud en volg een opleiding. Ik heb super leuke docenten op mijn school maar het probleem is dat ik er maar liefst 4 super leuk vind. Leuk, meer dan leuk er komen gevoelens bij kijken. Ja iknow 4? Dat vind ik ook raar maar kan er niks aan doen. Het zijn 2 leraressen en 2 leraren. Tussen de 30-50. Dus mijn eerste vraag is al of ik misschien bi ben, en hoe ik dat uit kan zoeken want word daardoor echt gek van mezelf dat ik het niet weet. Ik vind ze alle 4 zo leuk dat ik iedere nacht over ze droom, van gezellig praten tot sex.... en als ik ze op school zie krijg ik het warm en allemaal kriebels in mijn buik. Ik ben bang dat ik het onbewust laat merken.

Ik weet dat het overgaat een keer, en dat dit een fase is. Maar ik zit er precies in dus de berichten van; het waait wel over en blabla helpen niks sorry!

Door dit verhaal te typen maakt het me wat rustiger, omdat ik anoniem ben en het kan delen met anderen.

Ik hoop dat jullie dit lezen en berichten achter laten! Xx mij
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Verliefd op meerdere?
#1: 02-05-2017, 19:51
Je hoort wel eens van iemand dat die op twee personen verliefd is, maar op 4 personen tegelijk ? Om heel eerlijk te zijn denk ik dat er bij jou sprake is van overdrachtgevoelens (Google er maar eens op). Dat geeft hetzelfde gevoel als een verliefdheid maar is het niet.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal