Skip to main content

Auteur Topic: Aangetrokken tot vrouwen

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Aangetrokken tot vrouwen
OP: 13-05-2017, 07:53
Hallo,

Ruim twee jaar heb ik een relatie en de verliefdheid lijkt nog elke dag meer te worden. Er is alleen een ding..
Opzich is de seks prima, eenvoudig maar wel met veel liefde zeg maar. Alleen ik kom heel moeilijk klaar, het wel lukt gemakkelijker als ik me bedenk dat ik met een meisje seks heb.
Tijdens de seks met mijn vriend, denk ik dus regelmatig aan seks met een vrouw.

Wat houdt dit in? Ik twijfel hierdoor soms nogal aan mijn geaardheid, terwijl ik heel goed weet dat ik verliefd ben op m'n vriend. Ik zou hem nooit kwijt willen, maar toch ben ik nieuwsgierig naar vrouwen.

Iemand ervaringen mee of wat denken jullie?

Alvast bedankt :)
  • IP logged

D
  • Proeflid
  • Berichten: 1
  • 36 jr
  • Aangemeld: jun 2017
Re: Aangetrokken tot vrouwen
#1: 12-06-2017, 16:05
Beste Lisee,

Ik heb geen idee hoe oud je bent, maar nieuwsgierigheid is mens eigen. Nieuwsgierigheid naar het onbekende en wellicht wel een stille fantasie. Ik denk niet dat het iets is om je voor te schamen, aangezien 80 % dit wel eens zal hebben, man of vrouw.

Wat jij je af moet vragen is of het inderdaad een fantasie is. Misschien moeten jullie het eens over de sex hebben, misschien wil je iets meer uitdaging of diversiteit.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Re: Aangetrokken tot vrouwen
#2: 01-07-2017, 17:55
Dank voor je reactie dr4akje!

Ik ben 21 jaar oud maar ben altijd al nieuwsgierig geweest naar vrouwen. Het komt er nu alleen nog erger uit dan voorheen.

Ik heb wel al eens met mijn vriend gesproken over onze seks, maar hij vindt de seks goed zo en heeft verder geen behoefte aan andere dingen.

Waarschijnlijk kan ik er daarom ook vrij weinig aan doen.. en zal ik het proberen te laten gaan.
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Aangetrokken tot vrouwen
#3: 01-07-2017, 22:25
Je hoeft jezelf niet te schamen hoor Liseee, ik voel mezelf ook aangetrokken tot vrouwen. :D
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Re: Aangetrokken tot vrouwen
#4: 02-07-2017, 11:43
He gelukkig! Dan ben ik toch niet heel gek.  ;D
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal