Skip to main content

Auteur Topic: Ik HAAAAT mn vriendjes vriend.

J
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 64
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: apr 2015
Ik HAAAAT mn vriendjes vriend.
OP: 13-07-2017, 22:11
Ik heb nu zo'n 9maanden een vriend, ik noem hem maar even bram. Bram's beste vriend is daan. En ik heb een hekel aan daan :) Ten eerste, omdat toen ik bram op t begin leuk vond, daan allemaal leugens vertelde over hoe bram alleen maar om uiterlijk gaf en dat soort dingen. Omdat ze beste vrienden zijn dacht ik dat t waar was, maar dat was dus duidelijk niet. Bram en daan hebben vaak ruzie en elke keer doet daan zoiets gemeens. Geen goede vriend dus. Bram zegt t zelf ook, het is een k*tjong. Sorry.
Elke keer als daan m deblokkeerd vergeeft mn vriend m weer en gaan ze weer afspreken. Maar dat breek altijd weer mn hart. Ik praat er vaak met m over, maar zeg ook dat ik hem niks wil verbieden, dat hoort niet zo. Hij zei dat het niet alleen mijn probleem moest zijn en dat hij t echt niet ervoor over heeft als ik er ongelukkig van word. Maar toch spreekt ie er mee af.
Ik zie snaps van hun nu samen en hij gedraagt zich echt als een klein kind met daan. Allemaal rommelmaken in t openbaar, ik schaam me ervoor.
Ik wil echt niet met deze drama leven, maar ik hou toch teveel van hem om het uit te maken. Ik blijf denken aan later, ik weet zowiezo dat hun "vriendschap" niet voor altijd blijft.
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 39
  • Man - 24 jr
  • Aangemeld: jan 2016
Re: Ik HAAAAT mn vriendjes vriend.
#1: 13-07-2017, 23:00
Hey JordanJane,

Lastige situatie zeg. Ik snap wel dat je een beetje in een tweestrijd zit, van het aan de ene kant niet willen verbieden maar je aan de andere kant je ook niet helemaal fijn voelen bij de situatie.

Ik vraag me alleen wel af met welke reden Daan dan terug gaat naar zijn 'vriend'. Zeker aangezien hij weet dat jij het niet fijn vind en hij hem zelf dan ook een ***jong noemt.
Maar zou het kunnen dat je niet gewoon nog iets duidelijker tegen hem moet zijn over hoe vervelend je het vindt? Want ik kan me voorstellen dat hij denk dat je het iets minder vindt, maar niet dat het je zo dwars zit en dan toch weer afspreekt.

Niels :)
  • IP logged

J
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 64
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: apr 2015
Re: Ik HAAAAT mn vriendjes vriend.
#2: 15-07-2017, 10:27
Hey JordanJane,

Lastige situatie zeg. Ik snap wel dat je een beetje in een tweestrijd zit, van het aan de ene kant niet willen verbieden maar je aan de andere kant je ook niet helemaal fijn voelen bij de situatie.

Ik vraag me alleen wel af met welke reden Daan dan terug gaat naar zijn 'vriend'. Zeker aangezien hij weet dat jij het niet fijn vind en hij hem zelf dan ook een ***jong noemt.
Maar zou het kunnen dat je niet gewoon nog iets duidelijker tegen hem moet zijn over hoe vervelend je het vindt? Want ik kan me voorstellen dat hij denk dat je het iets minder vindt, maar niet dat het je zo dwars zit en dan toch weer afspreekt.

Niels :)

Hmm ik denk dat ik het wel duidelijk heb aangegeven. Hij gaat steeds terug naar die vriend omdat hij anders niks te doen heeft en het is wel gezellig als ze samen zijn zegt hij. Maar zelf vind hij het ook een slechte vriend, dus ik vind het zo'n rare reden om af te spreken. Daan zegt ook bijna nooit sorry voor wat hij doet. Hij zegt alleen, dat als ze weer op school zijn, het ongemakkelijk zou zijn dus dat ze maar beter vrienden kunnen zijn. En mijn vriend vind dat dan een logische reden, ik snap het niet :/
  • IP logged

x
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 30
  • Vrouw - 25 jr
  • Aangemeld: dec 2015
Re: Ik HAAAAT mn vriendjes vriend.
#3: 20-07-2017, 20:41
Heey,

Allereerst wil ik zeggen dat ik het apart vind dat je vriend nog steeds met die Daan omgaat, steeds teruggaat, hem steeds vergeeft. Sommige mensen zijn (helaas) zo, dat ze iemand toch keer op keer vergeven ookal weten ze soms zelf ook wel dat dat niet moet.

Hmm ik denk dat ik het wel duidelijk heb aangegeven. Hij gaat steeds terug naar die vriend omdat hij anders niks te doen heeft en het is wel gezellig als ze samen zijn zegt hij. Maar zelf vind hij het ook een slechte vriend, dus ik vind het zo'n rare reden om af te spreken. Daan zegt ook bijna nooit sorry voor wat hij doet. Hij zegt alleen, dat als ze weer op school zijn, het ongemakkelijk zou zijn dus dat ze maar beter vrienden kunnen zijn. En mijn vriend vind dat dan een logische reden, ik snap het niet :/

Naar aanleiding van deze reactie van jou heb ik wel een vraag: heeft Bram veel (goede) vrienden?
Als ik dit zo lees dan lijkt Daan namelijk de enige persoon waar hij naartoe kan, bijvoorbeeld als hij niks te doen heeft zoals jij zegt. Als hij verder weinig vrienden heeft zou dat ook een reden kunnen zijn waarom hij toch steeds teruggaat naar Daan.

Sterkte en knuffels,
Ellen
  • IP logged

J
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 64
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: apr 2015
Re: Ik HAAAAT mn vriendjes vriend.
#4: 21-07-2017, 14:50
Heey,

Allereerst wil ik zeggen dat ik het apart vind dat je vriend nog steeds met die Daan omgaat, steeds teruggaat, hem steeds vergeeft. Sommige mensen zijn (helaas) zo, dat ze iemand toch keer op keer vergeven ookal weten ze soms zelf ook wel dat dat niet moet.

Naar aanleiding van deze reactie van jou heb ik wel een vraag: heeft Bram veel (goede) vrienden?
Als ik dit zo lees dan lijkt Daan namelijk de enige persoon waar hij naartoe kan, bijvoorbeeld als hij niks te doen heeft zoals jij zegt. Als hij verder weinig vrienden heeft zou dat ook een reden kunnen zijn waarom hij toch steeds teruggaat naar Daan.

Sterkte en knuffels,
Ellen

Nee zijn beste vrienden zijn een timo, nik, sten en op school thijs en sam. Zijn allemaal super leuke mensen! Alleen de enige die vaak nog kan afspreken is timo maar dat valt ook nog mee hoe vaak dat is. En omdat ik 2uur reizen van hem af woon heeft ie niet vaak iets te doen.

Maar erg bedankt voor je reactie. Ik had verwacht dat ik reacties zou krijgen met dat ik gek was
  • IP logged

J
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 64
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: apr 2015
Re: Ik HAAAAT mn vriendjes vriend.
#5: 28-07-2017, 21:57
HET HEEFT ALLEMAAL GEEN ZIN. Nu mijn vriend net van vakantie afkomt en ik hem zo graag wilde spreken, kreeg ik maar geen antwoord omdat hij met die daan pokemon go speelt. WAAROM!!! Hij weet dat ik er kapot van ben elke keer als hij met hem en toch spreken ze af.. Hij is zo kinderachtig alleen met hem ;((
Wat moet ik nouuuu....
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Ik HAAAAT mn vriendjes vriend.
#6: 28-07-2017, 23:08
Je mag best met mij spreken hoor.
Het is wel duidelijk dat je bij hem niet echt op de 1e plaats komt toch ?
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

J
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 64
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: apr 2015
Re: Ik HAAAAT mn vriendjes vriend.
#7: 29-07-2017, 00:09
Je mag best met mij spreken hoor.
Het is wel duidelijk dat je bij hem niet echt op de 1e plaats komt toch ?

Ik kom bij hem juist op de eerste plek, hij geeft echt vrij weinig om daan.. hij snap het denk ik gewoon niet?
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Ik HAAAAT mn vriendjes vriend.
#8: 29-07-2017, 12:23
Hé lieverd, Je zult me vast rete eigenwijs vinden hoor maar,

Wanneer hij liever een spelletje Pokemon speelt (en dan nog ongeacht met wie) dan dat hij met jou praat wanneer hij net terug is van vakantie, heb jij dan echt het idee dat jij op de eerste plaats komt ?

Ik zou zo snel mogelijk bij je op de stoep staan in plaats van een spelletje te spelen.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

J
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 64
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: apr 2015
Re: Ik HAAAAT mn vriendjes vriend.
#9: 29-07-2017, 20:41
Hé lieverd, Je zult me vast rete eigenwijs vinden hoor maar,

Wanneer hij liever een spelletje Pokemon speelt (en dan nog ongeacht met wie) dan dat hij met jou praat wanneer hij net terug is van vakantie, heb jij dan echt het idee dat jij op de eerste plaats komt ?

Ik zou zo snel mogelijk bij je op de stoep staan in plaats van een spelletje te spelen.

Ik vind je niet eigenwijs ik snap wat je bedoelt haha
Maar we wonen 2uur van elkaar af dus t gaat moeilijk. als ik dichterbij woonde zou hij daan nooit meer hoeven te zien. (Zn eigen woorden. Zovan, dan hoeft ie zich niet te vervelen?)
En hij geeft niet zo om appen dus als hij kan kiezen tussen met zn beste vriend en die rare daan af te spreken, of op zn kamer te appen dan spreekt ie liever af..
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal