Skip to main content

Auteur Topic: Ik vroeg hem waarom hij van me houdt

J
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 64
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: apr 2015
Ik vroeg hem waarom hij van me houdt
OP: 10-08-2017, 20:47
Ik vroeg net aan mijn vriend waarom hij van me hield en hij zei: "I dunno".... Wat betekent dat??? Ik vroeg hem of hij nog wel van me hield en hij zei dat hij altijd van me gaat blijven houden maar waarom kan hij dan geen reden zeggen waarom hij van me houdt?
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Hai Jane, Tarzan here :D

Om heel eerlijk te zijn vind ik het best wel vreemd dat iemand die zegt van je te houden niet in staat is om te zeggen waarom hij van je houdt.
Het lijkt mij toch dat jij, net als ieder ander mens, bepaalde eigenschappen hebt die jou speciaal maken. Dit kunnen uiterlijke kenmerken zijn (wat ik eigenlijk niet hoop voor je) maar ook karaktereigenschappen.

Ik ken jou alleen van het forum maar door wat ik van jou lees kan ik wel beoordelen dat je één van de weinigen bent van jouw leeftijd die nog fatsoenlijk Nederlands kent en dat je ook best slim over komt.

Sterkte,

Happy_Man

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

J
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 64
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: apr 2015
Hey mijn tarzan!
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Hey mijn tarzan!

Je was hem al kwijt zeker he ?
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

J
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 64
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: apr 2015
Je was hem al kwijt zeker he ?


Huh ik had er nog meer bij getypt. Maar ja, dan laat maar haha.
Kort gezegd, het is alweer goed en ik zei iets van bedankt en of ik niet over kwam als een drama queen door al mijn berichten
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal