Auteur Topic: WARM  (gelezen 74 keer)

• Nieuwe Bekende
  • **
  • Leeftijd: 18
  • Geslacht: Vrouw
WARM
« Gepost op: 13 augustus 2017, 23:03:49 »
Al een aantal maanden lang heb ik erg last van de hitte. Ik hiel nooit zo van de zomer, maar nu ik een baantje bij PostNL had dit jaar werd het zoveel erger! Ik vond het een fijn baantje maar heb het moeten opzeggen omdat ik zo slecht tegen die hitte kon. Ook kwam ik er laatst achter dat ik gloeiend hete benen heb. Ik merk het vooral savonds als ik in bed lig. Mijn vriend wil bijna niet knuffelen omdat ik zo warm aanvoel :( mijn nek is ook heel warm maar het zijn vooral mijn benen. Als ik de deken af doe krijg ik het gewoon rillerig maar mn benen blijven warm.

Ook heb ik snel last van pijnlijke voeten en benen. Ik was vandaag in de stad en kreeg na een uurtje al veel last. Ook is mijn ademhaling op dat sport momenten en krijg ik het benauwd of word ik duizelig. Dit heb ik vooral als ik stil sta. In winkels moet ik voor mijn ademhaling en pijnlijke benen vaak even op mijn hurken of ergens zitten omdat ik het slecht volhoud.

Iemand een idee wat er is??

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2013
  • Geslacht: Man
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
Re: WARM
« Reactie #1 Gepost op: 13 augustus 2017, 23:54:41 »
Ik denk dat je in de overgang bent.  8)

Ik snap je vriend niet zo erg, mij lijkt het heerlijk om zo'n hete vriendin naast me in bed te hebben.  :P

Overigens, zo warm is het de afgelopen weken toch niet geweest ? Tenzij je niet in NL zit uiteraard.

Mijn enige serieuze advies is om hiermee eens bij de huisarts langs te gaan. Ik weet van mijzelf dat ik het ook wel eens extreem warm heb zonder dat daar echt een aanleiding toe is maar ik weet wat de oorzaak is :) Vandaar mijn advies om even bij de huisarts langs te gaan.

Sterkte,

Happy_Man