Archief > Problemen in de Liefde

Wat moet ik doen? [seksueel misbruik]

(1/1)

_Tmxz_:
Hallo allemaal, ik heb even jullie hulp nodig. Een tijd lang ben ik seksueel misbruikt. Alleen wil ik hier niet mee naar de politie, vanwege bepaalde redenen. De laatste tijd heb ik nogal vaak nachtmerries en zit ik te twijfelen of ik toch naar de politie moet gaan. Ik weet het echt allemaal niet meer. Laat alsjeblieft een reactie achter, of mail me op: pip.*********@gmail.com Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite! Groetjes, Pip

Happy_Man:
Hallo _Tmxz_,

In de eerste plaats van harte welkom hier op het forum.

Helaas is het volgens onze huisregels niet toegestaan om contactinformatie te delen in berichten op het forum, ik heb je emailadres dan ook verwijderd.

Echter, andere bezoekers kunnen jou een email sturen door op het envelopje te klikken dat links naast al je berichten staat. Ik heb zelf gecontroleerd of de instellingen daarvoor goed staan.

Normaal gesproken geven we er ook de voorkeur aan om de problemen op het forum te bespreken maar gezien de gevoeligheid van je vraag lijkt het mij heel logisch dat je niet alles publiekelijk op het forum wilt dumpen.

Zelf stuur ik je straks even een email en ik wens je heel veel sterkte,

Happy_Man

Jeanette1979:
Wat een verhaal. Zoek zo snel mogelijk hulp, of je blijft er hele leven last van hebben. Het vormt namelijk je persoonlijkheid. Het is ook belangrijk dat degene die je deed heeft aangedaan gestraft wordt. Veel sterkte!

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie