Skip to main content

Auteur Topic: Onzekerheid door vorige relatie

B
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 3
  • 22 jr
  • Aangemeld: aug 2017
Onzekerheid door vorige relatie
OP: 24-08-2017, 07:23
Beste mensen,

ik ben Bram, 15 jaar oud. Eind februari is mijn relatie met mijn ex uitgegaan. Ik had haar 2 keer gezien. Voorderest dus via app chatten. In die relatie zijn er dingen gezegd door haar tegen mij. Dit heeft me nog al geraakt, aangezien dit bij voorafgaande relaties nooit is gezegd.

Bij mij in de klas zit een meisje, die ik erg leuk vind. Ik weet natuurlijk niet of zij dat ook van mij vind. Dus dat is een kwestie van praten en flirten. Alleen door de dingen die gezegd zijn in mijn vorige relatie, ben ik bang dat ik afgwezen word. Ook dat vriendinnen van haar dit dan gaan door vertellen. Ik vertrouw haar natuurlijk wel. Maar haar vriendinnen wat minder daarin. Aangezien hun dat bij andere ook al hebben gedaan.

Hebben jullie misschien tips hoe ik dit als beste kan aanpakken? Of hoe ik dat gevoel weg kan laten gaan van onzekerheid?

Groet, Bram
  • IP logged

M
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 6
  • Man - 20 jr
  • Aangemeld: jul 2017
Re: Onzekerheid door vorige relatie
#1: 24-08-2017, 10:19
Heb je per ongeluk iets verkeerd gezegd of was het wat medisch ?
  • IP logged

B
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 3
  • 22 jr
  • Aangemeld: aug 2017
Re: Onzekerheid door vorige relatie
#2: 24-08-2017, 14:58
Hey marijn1

Ik heb bij die relatie niks verkeerd gezegd. Mensen vonden het wel raar dat ik met iemand had die ver weg woonde. Het is dan natuurlijk wel moeilijk om elkaar te zien. Toen kwam dat gedoe ook nog met haar. Volgens haar was ik niet romantisch genoeg en gaf ik haar geen genoeg aandacht. Ik ben dus bang dat dit mij opnieuw gaat gebeuren.

Groet, Bram
 
  • IP logged

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 9
  • I can't, I'm done. I give up
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: aug 2017
Re: Onzekerheid door vorige relatie
#3: 24-08-2017, 23:28
Dag Bram,

Ik denk dat je je niet zo'n zorgen hoeft te maken. Wat heeft die ex van je gezegd? Dat je niet kan zoenen? Dat je smakt? Je laat scheten? Wat het ook is, meisjes roepen wel vaker dingen als het uitgaat. En stel het is wél waar, dan moet je nieuwe vriendin (Hoop voor je dat het wederzijds is) dat maar accepteren. Het kan ook zijn dat ik er helemaal naast zit met mijn opvattingen. Sorry dan

Veel sterkte!
Tmxz
  • IP logged

B
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 3
  • 22 jr
  • Aangemeld: aug 2017
Re: Onzekerheid door vorige relatie
#4: 25-08-2017, 23:02
Ja ik moet het verleden maar achter me houden. Een nieuwe start is denk ik het beste! ;)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal