Skip to main content

Auteur Topic: Hevsksgsksve?????

J
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 64
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: apr 2015
Hevsksgsksve?????
OP: 28-08-2017, 15:55
Ben ik weer hoor..
Mijn beste vriendin heeft een nieuw vriendje en haar moeder zit er een beetje mee want ze vind hem erg onbeleefd en arrogant.. ze appte naar mijn moeder: "wat is dat toch met onze dochters en hun vriendjes". En dat deed me wel pijn... op het begin van mijn relatie had mijn vriend niet de beste indruk gemaakt maar nu een jaar later voelde het alsof alles goed ging. Ik weet wel dat mijn vrienden en ouders hem niet heel leuk voor mij vinden omdat zij vinden dat ik "beter ben" dan hem.. dat ik een beter iemand verdien.. maar uit ervaring weet ik dat ik jongens niet perse leuker vind als ze mijn leerniveau hebben en alles. Ik snap echt wat ze bedoelen.. maar ze weten bijvoorbeeld niet wat hij voor me over heeft en hoe goed hij eigenlijk wel niet voor me is. Ik heb altijd het gevoel dat hij beter bij mij past dan wat ik dacht dat mijn droomjongen was.

Toch heb ik soms ook wel eens mijn twijfels erover gehad.. hij is wat ongezonder en wat dikker dan ik ben. En soms heeft hij van die manieren die hij nog moet leren of hij snapt mijn ouders hints niet en dat stoort me ook wel.
Maar ik zou niemand kunnen noemen of bedenken waar ik gelukkiger mee zou zijn dan mijn vriend. Ik weet niet of er iemand is waar ik nog gelukkiger mee zou kunnen zijn.
Ik weet wel dat t enige wat me echt stoort in de relatie is dat mijn ouders en vrienden m niet goed genoeg voor me vinden...

Ik weet gewoon allemaal niet of ik er allemaal wel klaar voor ben en of ze echt gelijk hebben of gewoon niet zien hoe goed hij voor me is of wat dan ook?!?!?!!!! Ik weet niet meer precies wat ik wil
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Hevsksgsksve?????
#1: 28-08-2017, 23:01
Hai Jane :P,

Ik ben uren aan het Googlen geweest maar kan echt niet vinden wat Hevsksgsksve betekend :(

Om heel eerlijk te zijn denk ik dat jij hele verstandige ouders hebt. Zij zijn het absoluut niet met je keuze eens maar ze laten je wel in je waarde en vallen je niet af. Zij weten ook dat, wanneer dit een verkeerde jongen is, jij daar op een gegeven moment echt wel vanzelf achter komt.

Het feit dat jij nu echt zo gelukkig bent betekend niet dat je dat over 5 jaar nog steeds bent, Naarmate jij ouder wordt ga je dingen ook anders bekijken en ga je je ouders misschien nog wel eens begrijpen.

Je geeft aan dat er nu al dingen zijn die je niet zo fijn vindt in zijn gedrag, ik garandeer je dat deze ergernissen steeds erger worden, net zo lang tot jij ook in ziet dat er iets niet klopt.

Neem gewoon de tijd om jezelf te leren kennen. ;)

Happy_Man
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

J
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 64
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: apr 2015
Re: Hevsksgsksve?????
#2: 30-08-2017, 06:42
Was precies wat ik even moest horen, bedankt!

Mijn ouders weten gelukkig ook wel dat het geen foute jongen is hoor, ze vinden gewoon dat ik "boven hem sta"
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal