Skip to main content

Auteur Topic: Mijn lange afstandrelatie is vermist

D
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • 22 jr
  • Aangemeld: sep 2017
Mijn lange afstandrelatie is vermist
OP: 04-09-2017, 21:22
Hoi, ik en mijn gf hebben elkaar ontmoet op een chatsite en hebben tot nu toe een maand gechat totdat ze opeens niet meer reageerde op mijn berichten. Dit was een week geleden. Gisteren maakte ik een 2de account aan op de app om te kijken ofdat ze me niet geblokt had. Ook reageerde ze niet op dat bericht. Ik begin te denken dat er iets met haar is gebeurt. Ook is het misschien goed om te weten dat ze ging hiken op de dag dat ze verdween. Ik weet niet veel over hiken. (Is het een gevaarlijke sport?) Ook denk ik dat ze me niet gewoon negeert omdat ik echt het gevoel heb dat ze van me houdt. (Heeft ze ook gezegt.) Kan iemand me hiermee helpen?

P.S. Ik weet dat ik niet gecatfished wordt, want ik heb met haar gevideochat. Ook is het handig om te weten dat ze in Canada woont.
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Hiken is niets meer dan met een rugzak en een tentje de natuur in gaan.

Ik denk eigenlijk dat ze gewoon geen bereik heeft.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

D
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • 22 jr
  • Aangemeld: sep 2017
Ik hoop het ;(
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 94
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: sep 2014
Meestal als je gaat hiken ben je niet echt bereikbaar en voor meerdere dagen weg, maak je niet te veel zorgen.

  • IP logged

s
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 7
  • 25 jr
  • Aangemeld: apr 2017
Hi

Maak je niet te veel zorgen over je lang afstandsrelatie. Als ze inderdaad in Canada woont en aan het hiken is, kan het inderdaad best zijn dat ze geen internet heeft of gewoon geen tijd heeft om te antwoorden. Zelf heb ik met de scouting weleens gehiket en het is in Nederland niet echt een gevaarlijke sport, het is wel vermoeiend. Maak je niet te veel zorgen, ze zal vast wel weten wat ze doet.
En zelfde geld is ze misschien wel verliefd geworden op een ander die dichterbij woont en durft ze je het niet te vertellen. Of er is wat anders. Uit eigen ervaring weet ik dat meisjes vaak impulsief zijn (ben zelf een meisje dus ervaring genoeg ;)).
Mijn tip stuur haar een berichtje, laat haar weten dat je bezorgd om haar bent en vraag of ze reageert als ze weer terug is.
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Ik ben erg benieuwd of ze ondertussen weer terecht is.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal