Skip to main content

Auteur Topic: Probleem ; Bang om dierbaren teverliezen.

J
  • Proeflid
  • Berichten: 1
  • Vrouw - 19 jr
  • Aangemeld: sep 2017
Hallo,

Ik ben echt erg bang om mijn dierbaren te verliezen
Vader is 50 moeder 53 oma 74 en andere oma 71 opa 77, zus 18
Ik ben zelf 13, kan je zeggen dit probleem komt vaker voor bij jongeren, maar ik heb dit nu als sinds mijn 11e, en ik ben 2 weken terug flauwgevallen door alle stress.. heeft iemand and goeie tips voor mij  :Cries: :Annoyed: :Question:
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Hallo Janeeja,

In de eerste plaats van harte welkom hier op het forum.

Wat een vervelende angst is dat he ?
Toch denk ik dat er dingen zijn die zo natuurlijk zijn als maar mogelijk is en die je eigenlijk alleen maar kunt (en moet) accepteren.

In normle situaties is het zo dat ieder mens op een gegeven moment in zijn/haar leven zijn grootouders verliest. In normale situaties geldt eigenlijk hetzelfde voor de ouders. Het kan bijna niet anders of die zal je op een gegeven moment verliezen.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je zo bang voor bent. Normaal gesproken ben jij volkomen zelfstandig en woon je zelfs al zelfstandig op het moment dat je je ouders verliest. Op dat moment is het wel heel vervelend dat je ze kwijt raakt maar je hebt ze voor je eigen verzorging niet meer nodig.
Gezien de huidige levensverwacjtingen mag je er van uit gaan dat je je ouders nog 30 jaar bij je zult hebben en ik denk dat je tegen die tijd in ieder geval over de angsten heen bent welke je nu hebt.

Sterkte,

Happy_Man

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Hier krijg je in ieder geval nog een normale reactie en wordt je niet meteen, als een klein kind,  van het forum verbannen. ;)
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal