Skip to main content

Auteur Topic: Vraagje van mijn vriendin.

J
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 64
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: apr 2015
Vraagje van mijn vriendin.
OP: 05-11-2017, 20:49
Mijn beste vriendin wilde ook een account hier aanmaken, maar er ging iets fout waardoor ik het even voor haar vraag.
Al 2,5 jaar ongeveer heeft zij een vriend en ze passen goed bij elkaar. Maar al ongeveer een half jaar lang of misschien wel veel langer, twijfelt ze over haar gevoelens over een andere jongen. De jongen zit bij haar op dansles en hij blijft zeggen dat hij haar leuk vindt. Ze zijn soms samen naar de mac geweest en dat heeft ze nooit tegen haar vriend gezegd. wat opzich geen probleem hoeft te zijn vind ik, omdat het geen date was. Maar ze twijfelt echt over haar gevoelens. Ze denkt dat ze nog wel van haar vriend houdt??? en alles met die andere jongen is nu nog zo speciaal en met vlinders, maar natuurlijk wil ze het niet uitmaken met haar vriend.
Laatst had ze een fout gemaakt door een beetje "spannende" appjes met die jongen naar elkaar te sturen en ze schaamt zich heel erg en wil het haar vriend niet vertellen. Ze is heel erg in de war en ik weet ook geen goed advies voor haar.

help mijn vriendin !
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Vraagje van mijn vriendin.
#1: 07-11-2017, 22:38
Wanneer ik je verhaal zo lees houd je vriendin nu twee jongens aan het lijntje, min of meer uit angst om alleen te zijn ?
Gezien haar twijfels lijkt het mij duidelijk dat er bij geen van beide het gevoel is dat het de juiste is voor haar en dat ze er oud mee wil worden.

Ik denk dat ze er slim aan doet om beide jongens los te laten en eerst eens te leren om gelukkig te worden met zichzelf.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal