Auteur Topic: ik kan het niet  (gelezen 63 keer)

• Proeflid
  • Leeftijd: 19
ik kan het niet
« Gepost op: 07 november 2017, 00:03:29 »
Hallo allemaal,

Ik heb nu al een maand een heel verhaal uitgetypt staan op mijn laptop en nu dacht ik er eindelijk klaar voor te zijn om het te posten en klap ik weer dicht. Ik heb vandaag eindelijk een account aangemaakt maar ik durf het niet. Dit klinkt misschien raar voor jullie maar ik moet dit nu gewoon van me af type anders denk ik dat het weer fout gaat. En ik wil heel graag mijn verhaal poste maar ik ben bang dat iemand die mij kent het leest en er achter komt dat ik het ben. Ik kan zo echt niet meer verder en ik probeer er alles aan te doen om wat positiviteit in mijn leven te houden maar het lukt niet. Dit hele bericht makes no sense voor jullie maar ik moet het van me af typen ookal weet ik niet wat ik hiermee wil bereiken alleen m'n dagboek werkt niet meer
sorry voor het verdoen van jullie tijd maar ik kan m'n verhaal nu niet posten ik denk dat ik dan helemaal breek het enige waar ik nu aan kan denken is mezelf pijn doen om de pijn te verzachten en ik probeer er tegen te vechten maar ik weet niet of ik het nog kan

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2013
  • Geslacht: Man
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
Re: ik kan het niet
« Reactie #1 Gepost op: 07 november 2017, 21:20:38 »
Ach BrokenGirl toch,

In de eerste plaats van harte welkom hier op het forum.
Wat lijkt het mij moeilijk om met iets te zitten en het bij niets, niemand of nergens kwijt te kunnen. Aan de andere kant kan ik wel goed begrijpen dat je privé aangelegenheden niet zo graag voor iedereen zichtbaar op het WWW wilt plempen.

Wat is er waar je zo enorm mee zit ? En veel belangrijker nog, waar ben je bang voor ? Ik kan natuurlijk zelf wel proberen om dingen in te vullen maar ik denk niet dat daar iemand iets mee opschiet.

Ben je bang dat je jezelf niet meer in de hand hebt op een gegeven moment ?

Ik ben zo vrij geweest om je de rechten te geven om mij een privebericht te kunnen sturen. Op die manier kan je op een anonieme manier je verhaal kwijt bij iemand van vlees en bloed zonder de kans te lopen dat je verhaal herkent wordt.
En natuurlijk krijg je ook een reactie.

Uiteraard staat het je ook vrij om hier op het forum je verhaal te plaatsen i.p.v. in een privebericht.

Het enige kleine probleempje is dat mijn internetverbinding de laatste tijd verre van optimaal is waardoor het soms  langer duurt dan mij lief is voordat je een reactie krijgt.

Sterkte,

Happy_Man