Auteur Topic: Help! Het is verwarend!  (gelezen 2151 keer)

• The Diffrents In Life

• Gast
Help! Het is verwarend!
« Gepost op: 09 juni 2014, 23:00:32 »
Verwarend
Ik heb een jongens ontmoet hij is heel lief en aardig en soms romantisch, en volgens mij vindt hij me leuk. Maar ik weet niet zeker wat ik voel. Hij is ten eerste een jaar ouder wat niet eens zo erg is maar ik weet het niet ik krijg gewoon niet z'n "warm" gevoel als ik hem zie of z'n reactie :-* :-[   Mn vriendinnen zeggen dat hij leuk bij mij past. Maar mn ouders zijden (toen ik over hem vertelde) hhmm ja maar weetje hij doet mavo en jij vwo past dat wel bij elkaar. Maakt het uit dat hij mavo doet? Hoor ik zn gevoel te krijgen als ik bij hem ben :-* :-[ ?

The Diffrents In Life

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2013
  • Geslacht: Man
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
Re: Help! Het is verwarend!
« Reactie #1 Gepost op: 10 juni 2014, 09:36:58 »
Persoonlijk vind ik je ouders een beetje kortzichtig.

Volgens mij heeft iemand opleiding totaal niets te maken met liefde.

• Oude Bekende
  • *
  • Leeftijd: 17
  • Geslacht: Vrouw
  • ~Expect nothing and you'll never be disappointed ~
« Reactie #2 Gepost op: 10 juni 2014, 13:32:28 »
Ik vind dat je ouders ongelijk hebben. Wat heeft een opleiding te maken als je het over liefde hebt?

Verder heb ik geen tips of dingen aan te geven of je verliefd bent of niet. Ik heb nu een beetje hetzelfde probleem.
Maar over wat je ouders hebben gezegd, moet je maar niet naar luisteren, want dat maakt echt niet uit.

• Droowd.

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 26 juli 2014, 23:11:58 »
Ik wil wel even opmerken dat soms niveauverschil qua school, wel lastig kan zijn, als er daardoor geen gesprek is.

Verder, zou ik uitzoeken of je wel echt verliefd bent.

Succes!

• meisje14

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 23 september 2014, 20:32:29 »
Praat je veel over die jongen? Als je hem aankijkt, kijk je dan weer weg? Als hij niet in je omgeving is(bijv. klaslokaal), droom je over hem? Als je op die vragen antwoord, kom je al aardig in de richting of je verliefd bent ja/nee. Owh en je niveau maakt helemaal niks uit.

SUCCES!!

• Hele Bekende
  • Leeftijd: 20
  • Geslacht: Vrouw
    • Tumblr
« Reactie #5 Gepost op: 24 september 2014, 19:44:48 »
Ik heb zelf ook een relatie gehad met een mavo'er, en ik ben het niet helemaal met de anderen eens. Opleiding kan echt wel invloed hebben op hoe diepgaand je relatie is. In mijn relatie bleven de gesprekken vrij oppervlakkig omdat hij het anders gewoon niet meer kon volgen. We zaten op een heel ander niveau. Ik ervaar dit ook met laagopgeleide vrienden.

Ik moet ook wel even opmerken dat sommige slimmere mensen juist behoefte hebben aan een wat minder slimme partner, sommige mensen vinden dat prettiger. Je moet voor jezelf maar even uitvinden wat bij jou past.