Auteur Topic: Relatiestruggles  (gelezen 84 keer)

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 17
Relatiestruggles
« Gepost op: 10 november 2017, 22:31:09 »
Hey iedereen,
Ik zit met een probleem, mijn vriendin van nu bijna een half jaar zit bij een meid in de klas, een van de enige aardige uit de klas, zegt hij. Maar hij zit ineens constant met haar te appen, bijvoorbeeld als hij zegt dat hij youtube gaat kijken appt is hij gewoon online, als we bellen is hij gewoon online, als hij zegt dat hin gaat slapen is hij gewoon daarna nog online en hij negeert me ook ineens vaker. Hij zegt wel dat hij van mij houd maar ik voel me hier tbh niet zo prettig bij. Heeft iemand advies wat ik moet doen/hoe ik het er met hem over kan hebben?

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2013
  • Geslacht: Man
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
Re: Relatiestruggles
« Reactie #1 Gepost op: 11 november 2017, 00:42:40 »
Het gebeurd niet zo vaak maar hier begrijp ik echt erg weinig van.

Je hebt het over je vriendin en vervolgens noem je je vriendin consequent "hij" en "hem".

Kan je dit een klein beetje verduidelijken ? Dan ga ik daarna proberen te reageren.

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 17
« Reactie #2 Gepost op: 11 november 2017, 07:03:36 »
Oh sorry, het gaat om mijn VRIEND die ineens ram veel appt en alles met een andere meid

• Oude Bekende
  • *
  • Leeftijd: 20
  • Geslacht: Man
  • DM Type 1 for life if ya know what I mean ;)
« Reactie #3 Gepost op: 13 november 2017, 11:29:36 »
Hoi!
Heb het er gewoon eerlijk met hem eens over als het je dwars zit, misschien heeft hij het zelf niet eens zo erg door of iets, dus om verduidelijking vragen en zelf eerlijk zijn hoe het voor jou voelt is het beste!
Uit eigen ervaring had ik ook dat ik tijdens mijn relatie soms te vaak over iemand anders het had en soms daar ook veel contact mee had, mijn vriendin gaf dan eerlijk aan dat zij dat als niet prettig ervaarde en er eerlijk gezegd ook jaloers door was, nadat ik dat wist hield ik er zelf rekening mee en bestede ik ook veel meer aandacht aan mijn vriendin ;)

Is maar een tip uit eigen ervaring :)

Succes er verder mee!

Gr. Olegna