Auteur Topic: Wat vinden jullie?  (gelezen 1079 keer)

• robin12345

• Gast
Wat vinden jullie?
« Gepost op: 17 september 2014, 01:02:09 »
Hallo,

Ik heb laatst iets heel raars meegemaakt en ik wil graag jullie mening. Tijdens het werk ging een collega opeens met me zoenen. Ik kende haar al en hoorde verhalen dat ze een hoertje was, dus ik heb gezegd: nee sorry. Daarna liep ik weer de winkel in en de rest van de werktijd was het heel awkward tussen ons. Ik probeer er niet aan te denken, maar ik krijg het niet uit mijn kop. Volgens mij ben ik verliefd geworden op haar, maar nu is het denk ik al te laat. Ze doet nog steeds gewoon normaal tegen me, dus volgens mij heeft ze geen haatgevoelens ofzo. Maar als ik nu tegen haar zeg dat ik haar leuk vind en ze wijst me af, dan ben ik alsnog de loser terwijl zij begon. Wat moet ik nu doen volgens jullie?

• Hele Bekende
  • Leeftijd: 20
  • Geslacht: Vrouw
    • Tumblr
Re: Wat vinden jullie?
« Reactie #1 Gepost op: 17 september 2014, 22:57:47 »
Ik denk dat je niet verliefd wordt van één zoen, ik denk dat je eerder verliefd bent op de aandacht. Klinkt best hard, maar naar mijn mening hebben heel veel mensen dat. Als je echt verliefd op haar was geweest had je dat al wel wat eerder gemerkt. Laat het maar even rusten, als het gevoel over 2 maanden nog niet weg is, kun je serieuze stappen zetten.

• Hele Bekende
  • Leeftijd: 16
  • Geslacht: Vrouw
  • pizza~raccoons~hugs~tango
« Reactie #2 Gepost op: 19 september 2014, 16:00:05 »
Ik denk dat Mariah gelijk heeft..
Omdat je met haar gezoend hebt en je niet weet waarom je dat hebt gedaan denk je waarschijnlijk dat dat is gebeurd omdat je verliefd op haar bent
Ik denk dat je het gewoon wel leuk vond om eenmalig te zoenen met haar en verder wel aardig vind enzo.. maar door aleen die ene zoen ben je niet pats, boem verliefd dat had je dan al eerder moeten merken
Gewoon wachten en misschien ben je dit na wat weken al vergeten

Hopelijk heb je hier wat aan, zo niet dan kan een ander je vast wel helpen
Kizzz Blondie_cupcake!

• robin12345

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 21 september 2014, 23:01:00 »
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga het even afwachten en kijken hoe het gaat.