Auteur Topic: Verlanging naar pijn  (gelezen 23 keer)

• Hele Bekende
  • Leeftijd: 16
  • Geslacht: Vrouw
  • pizza~raccoons~hugs~tango
Verlanging naar pijn
« Gepost op: 02 december 2017, 09:40:21 »
Hey mensjes hier, lang niet gezien :p

Ik heb weer eens zelf een probleem en weet even niet wat ik ermee moet, dus kwam ik hier terecht..

Ik heb de laatste tijd een heel raar gevoel als ik iets doe, waar een risico bij zit dat er iets mis kan gaan. Als ik de trap op loop bijvoorbeeld of als ik bij een stoplicht sta met mijn fiets. Ik zie dan een soort déjàvu dat ik dan bv. van de trap val van de hoogste trede of dat ik door groen licht rij, maar wordt aangereden.
Het gekke ervan is.. ik zou het niet erg vinden als zoiets gebeurt. Het is niet dat ik er expres voor zal zorgen, al is die drang steeds groter, maar het is een soort verlanging naar pijn.
Ergens wil ik me zo erg op die pijn kunnen focussen, dat ik heel even om de dingen om mij heen niet meer hoef te letten.

De laatste tijd gaat het ook niet goed met mij: slechte cijfers, mijn opa zijn kanker is uitgezaaod, mijn nicht is aangehouden voor ht hebben van een hennepplantage (onder dwang van haar ex), mijn thuissituatie, etc.
Soms wordt het allemaal teveel voor me en heb ik een time-out nodig, maar die krijg ik niet.
Niemand boeit het of ik straks helemaal de weg kwijt raak en overspannen thuis zit door al de stress.

Ik heb mijn vriend waar ik dit aan heb verteld, maar hij heeft heel veel moeite met praten over iets wat maar met dood te maken heeft, ookal bedoel ik gewoon pijn zelf. Ik wil dan ook niet teveel naar hem stappen, omdat ik weet wat dat met hem gedaan heeft.
Ook wil ik niet naar mijn moeder stappen omdat ik het haar niet aan kan doen, te vertellen dat ik weer niet goed in mn vel zit, wat zij zichzelf verwijt.

Sorry voor het lange bericht, maar ik hoop dat iemand me kan helpen.

Groetjes,

Velvet