Skip to main content

Auteur Topic: Masturberen in luier

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 60
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: dec 2017
Re: Masturberen in luier
#30: 26-12-2017, 23:00
Ja de ultima heeft 9/10 druppels, en de junior 6/10. Ja junior hebben we gekozen omdat ik best klein ben en ik de minst opvallende luier wilde hebben. Ik zou ook pampers aan kunnen maarja.. die zullen het ook niet houden.

En als ik een ongelukje heb verschoon ik me meestal sws. Heb nog geen 2e ongeluk gehad in dezelfde luier.
  • IP logged

k
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 101
  • Man - 22 jr
  • Aangemeld: mrt 2016
Re: Masturberen in luier
#31: 26-12-2017, 23:29
Tena slip is ook veel serieuzer als pampers als iemand hem een keer per ongeluk ziet, dan heb je ook iets wat niet baby achtig is.

Ik draag de tena slip ultima voor het per ongeluk in bed plassen, ik heb er al een paar keer een 2e ongeluk in gehad. 1 onbewust in mn slaap en 1 omdat ik de wc niet meer haalde als ik wakker was.
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 60
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: dec 2017
Re: Masturberen in luier
#32: 26-12-2017, 23:30
Ja dat heb ik ook gehad in de ultima snachts en sochtends maar niet in de tena junior
  • IP logged

k
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 101
  • Man - 22 jr
  • Aangemeld: mrt 2016
Re: Masturberen in luier
#33: 26-12-2017, 23:32
Overdag deze: Abena abri flex S2.

  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 60
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: dec 2017
Re: Masturberen in luier
#34: 26-12-2017, 23:33
Ohja dat zijn die pants waar je het over had
  • IP logged

k
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 101
  • Man - 22 jr
  • Aangemeld: mrt 2016
Re: Masturberen in luier
#35: 26-12-2017, 23:40
Dat schuif je bij een wc zoo naar benenden
  • IP logged

k
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 101
  • Man - 22 jr
  • Aangemeld: mrt 2016
Re: Masturberen in luier
#36: 31-12-2017, 14:16
Ja de ultima heeft 9/10 druppels, en de junior 6/10. Ja junior hebben we gekozen omdat ik best klein ben en ik de minst opvallende luier wilde hebben. Ik zou ook pampers aan kunnen maarja.. die zullen het ook niet houden.

En als ik een ongelukje heb verschoon ik me meestal sws. Heb nog geen 2e ongeluk gehad in dezelfde luier.

Ik maak in huis ook nog weleens lastige momenten mee bij het opstaan, vooral in de weekenden en in de vakantie. Soms als ik wakker wordt en ik wil van bed af gaan dan is de badkamer bezet doordat 1 van mijn ouders onder de douche staat of een zusje. En ze houden allemaal van privacy dus de deur zit dan op slot. In de badkamer hebben wij ook de wc en ik heb daar een prullenbak om mijn luiers weg te gooien. Dus soms zit ik echt te wachten tot ik erin mag. Soms moet ik ook nog eens plassen als ik al een tijdje wakker ben. Ik vindt het dan nog lastig te bedenken wat ik moet, ik kies er dan altijd voor om het keihard op te houden en wachten tot ik in de badkamer mag en probeer wat voor mezelf te doen. Zoo train je ook je spieren om het beter op te houden.

Gaat dat bij jou ook zoo in huis ?
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal