Auteur Topic: Hello, its me!  (gelezen 1342 keer)

• KeepCalm

• Gast
Hello, its me!
« Gepost op: 21 oktober 2014, 11:56:15 »
Dag iedereen!

Ik ben Demi en ik volg sinds kort de opleiding Sociaal Pedagogisch Hulpverlening. Dit doe ik met veel plezier en passie! Ik wil dan ook niks liever dan klaar staan voor mensen die hulp nodig hebben. Deze vaardigheid beschik ik al van kleins af aan.
Voor mijn opleiding doe ik vrijwilligerswerk met mensen die onder andere structuur in hun leven missen of kampen met een verslaving of iets dergelijks. De problemen die ik tegen kom zijn heel verschillend en divers.Ik probeer dan samen met hen tot een oplossing te komen zodat ze weer een 'normaal' leven op kunnen bouwen.

Waarom doe ik 'normaal' nou tussen twee aanhalingstekens? Dat komt omdat ik van mening ben dat er niet iets als normaal bestaat, want wat is nu normaal? En wie is er echt normaal? Iedereen beschikt wel over iets wat hen kenmerkt en misschien wel stoort, denk aan een stoornis of beperking. Dit kan iets zichtbaars zijn maar dit hoeft niet. Dit maakt de mens juist mooi en uniek, vind ik. Iedereen is goed zo als hij is en mag er zijn! Maakt niet uit wat voor een situatie zich voordoet je dient ten allen tijden geaccepteerd en gerespecteerd te worden!

Ik wilde graag nog iets extra's doen waardoor ik besloot om mij aan te melden voor deze site. Je mag me elke vraag stellen die je maar wilt en ik ben ook bereid om je te helpen in de situatie waarin je zit, waar je graag wat adviezen of tips bij kunt gebruiken. Ik help je dan ook graag.
Geen enkele vraag of situatie is mij te gek en je kunt van mij ook een serieuze reactie verwachten! Ik wil graag hulp bieden waar je het nodig hebt, dus brandt maar los! Dit mag overigens ook via een privè bericht!

Ik wens jullie allen veel geluk en plezier toe!

Groetjes,
Demi

• Seamus

• Gast
Re: Hello, its me!
« Reactie #1 Gepost op: 21 oktober 2014, 23:46:28 »
Hoi Demi,

Ik heb net zojuist je bericht gelezen.
Je lijkt me een erg aardig persoon.
Ik ben een vrouwelijke pedofiel en zit in de hulpverlening.
Ik hoor hier leren om te gaan met mijn "toekomstige" handelingen.
Dat leer ik hier dus niet.
Ik zit hier al 6 maanden, en ben niets opgeschoten.
Ik heb soms heel sterk de drang om een klein jongetje liefdevol op schoot te houden en te knuffelen.
En, helaas, in mijn situatie, kan ik daar dan opgewonden van raken.
Heb jij misschien een tip? Waar ik misschien wel goed terecht kan?
Hier zijn ze er van overtuigd dat mijn pedofilie een fase is.
Dit vind ik zelf heel erg, want dat is het beslist niet.
Ik val op jongetjes van 0 t/m 6 jaar.
Dit zal voor altijd bij me blijven en nooit "uit mij groeien".

Met vriendelijke groet,
Seamus.

• KeepCalm

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 22 oktober 2014, 08:38:08 »
Hallo Seamus!

Wat lastig zeg! Ik heb gister jou bericht gelezen op hetzelfde forum waar ik bij een bericht heb geplaatst. Enigszins vond ik het aangrijpend om te lezen. Je hoort immers nooit iets over vrouwelijke pedofielen? Ik ben van mening dat ook pedofielen gewoon mensen zijn met gevoelens. Sommige gevoelens die zijn zorgwekkend aangezien je niet aan kinderen hoort te zitten. Mensen met pedofilie kiezen er niet voor om op jonge kinderen te vallen. Dat gevoel ontstaat gewoon. Maar hoe ga je er mee om? En hoe houd je je zelf in de hand? Dat laatste vind ik enorm belangrijk. Ik denk dat er niks mis is dat je meer gevoelens hebt voor jonge kinderen dan anderen, zolang je maar geen seksuele handelingen uitvoert. Kinderen hebben namelijk geen besef en ook vaak de kracht niet om het tegen te houden. Ofwel, kinderen zijn weerloos.

Wat ik er een beetje mee bedoel te zeggen is dat ik het niet raar vind dat je een klein jongetje liefdevol op school houdt en knuffelt. Je hebt vast een heleboel liefde in je die je graag doorgeeft. Zolang het bij knuffelen en onschuldig spelen blijft is er niks aan de hand. Dit is niet strafbaar, maar ik hoop heel erg dat je de kracht hebt om er voor te zorgen dat je jonge kinderen nooit gaat gebruiken om je seksuele gevoelens te beantwoorden; daar zijn kinderen niet voor. Kinderen leven in een hele onschuldige wereld en wanneer je zo iets doet dan schaadt je hen voor hun hele leven. Je lijkt me iemand die dit absoluut niet wenst. Nogmaals, wat een ingewikkelde situatie zeg! Ik heb respect voor je dat je dit durft te uiten en je verhaal durft te doen! 

Dit schreef jij in je bericht:
 "Ik heb het nog nooit heel erg kunnen accepteren, alhoewel ik soms momenten heb van acceptatie, maar daarna komt er toch weer walging.
Maar ik probeer er wel mee om te gaan, ook al is dat soms ongelooflijk lastig.
Iedereen is een mens, en iedereen verdient een plek in de maatschappij, ongeacht je geaardheid."

Dat je het accepteert lijkt me ontzettend moeilijk maar wel gewenst. Wanneer jij zoiets hebt van, ik kan mijn gevoelens niet besturen hoe graag ik het maar wil is er weinig keuze dan dat je het accepteert. Ik vind zelf jonge kinderen ook enorm leuk en krijg zeker een warm gevoel van ze, gewoon omdat ze nog zo schattig klein zijn en onschuldig. Voor mij stoppen daar de gevoelens, voor jou niet. Als je daar niks aan kunt doen dan is het zo, en ben jij zo als mens en dit geeft helemaal niks. Zolang je het houdt bij het verliefde gevoel en geen seksuele handelingen wenst is het in mijn ogen niet verkeerd om met jongere kinderen om te gaan. Ik zou hier als ik jou was ontzettend voor waken, voor de veiligheid van je zelf maar ook zeer zeker van het kind. Dat dit lastig is om mee om te gaan kan ik me goed voorstellen. Schakel meteen hulp in wanneer je je zelf niet meer in de hand kunt houden. Voorkomen is beter dan genezen!
Ik heb alleen nu niet het idee dat je daadwerkelijk seksuele handelingen zou willen doen met/bij jonge kinderen. Doe dit asjeblieft ook niet!
De gevoelens die je krijgt wanneer je een jong kind op je schoot hebt noemen veel mensen ongebruikt. Ik kan ook niet ontkennen dat dit zo is maar een gevoel zit van binnen. Je kunt hier niks aan doen behalve dat je voor je zelf waakt dat je niet te ver gaat. Zolang je dit niet doet lijkt het mij niet zo erg. Nogmaals gevoelens kun je niet sturen, die zijn er gewoon. Je zou er toch op de een of andere manier mee om te leren gaan, hoe moeilijk dit ook is. Leer tegen je zelf te zeggen dat het niet gek is dat je erg gek bent op jonge kinderen. Dat zijn heel veel mensen. Maar mensen horen geen seksuele handelingen te doen bij of met een kind. Je bent in mijn ogen ook gewoon een mens die een plek verdiend in de maatschappij. Wat doe je in het dagelijkse leven? Wat is er in je leven waar voor jij graag je bed uit komt en wat je erg gelukkig maakt?
Jouw gevoelens die kun je niet onderdrukken maar wel in controle hebben. Als je speelt met een kind of gezellig op schoot neemt en bijvoorbeeld knuffelt is er echt niks mis met je. Zolang je echt nooit verder gaat dan dat, is er niks aan de hand.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Liefs,
Demi

• Seamus

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 22 oktober 2014, 14:16:59 »
Hi Demi!

Wat 'n ontzettend lief berichtje van je!
Ik heb een baby boy pop waar ik mee knuffel en op schoot houd,
als 'n echt baby jongetje.
Dit is mijn "uitlaatklep" voor mijn drang om een klein jongetje liefdevol te knuffelen.
Ik benoem het woord "liefdevol" omdat er veel pedoseksuelen zijn die erg sadistisch zijn en kinderen zien als seksspeeltjes.
Dit geldt voor mij niet.
Ik hoop dat ik nooit verder ga dan alleen maar genieten van de verliefdheid en "onschuldig" contact, dan in de zin van seksuele handelingen te verichten met een bijv. 4 jarig jongetje.
Wat ik in het dagelijks leven doe, is niet zo boeiend, haha.
Ik heb niet echt iets waarvoor ik blij mijn bed uit kom.

Maar anyways, thanks voor je berichtje.

Liefs,
Seamus.

• Meester Lid
  • Leeftijd: 22
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4 Gepost op: 22 oktober 2014, 14:56:35 »
 ik vind jou berichtje en lief en goed uitgelegd keepcalm. Zou het ook niet anders kunne uitleggen. Iedereen is eens mens van vlees en bloed.
Ik denk ook nietdat seamus een slecht persoon is dat zeker niet. Nogmaals respect dat je je verhaal deelt

• Hele Bekende
  • Leeftijd: 20
  • Geslacht: Vrouw
    • Tumblr
« Reactie #5 Gepost op: 22 oktober 2014, 23:29:27 »
Ten eerste: welkom Demi (of KeepCalm)!

Ten tweede: Seamus; je schreef dat je niks hebt om blij voor uit je bed te komen. Misschien is dat een verbeterpunt voor je, om hobby's te zoeken waar je je flink in kunt gaan stoppen. Jij bent niet alleen een pedofiel, je bent zoveel meer dan dat. Je hebt verschillende keren geschreven dat je het wat lastig vindt en dat je er soms zelfs van walgt. Je kunt de gevoelens nooit helemaal onderdrukken, maar ik denk wel dat je een heel eind komt door je te focussen op andere dingen en interesses!

• Seamus

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 22 oktober 2014, 23:50:43 »
Hi Mariah!

Thanks voor je reactie.
Ja, ik heb een aantal hobbies :)
Zingen, dansen..
Maar je moet het "niet uit bed komen.." niet al te letterlijk nemen, hihi.
« Laatst bewerkt op: 23 oktober 2014, 09:15:14 door Seamus »