Auteur Topic: Luier blijft niet goed zitten  (gelezen 2635 keer)

• Hele Bekende
  • Leeftijd: 16
  • Geslacht: Man
Re: Luier blijft niet goed zitten
« Reactie #30 Gepost op: 25 december 2017, 00:42:53 »
Goh dan wordt je gewoon "gedomineerd'' door je moeder, ik denk dat dat het goede woord is.
Die Barrière crème smeren kun je zelf ook het beste en niet alles hoeft.

Als je nog in bed plast en je slaapt op je rug meestal, alleen je bips met Barrière crème smeren bijvoorbeeld.
Ik zou het zelf gewoon overnemen als je het matje zoo vernederend vindt. Moet je zelf aangeven wanneer je een nieuwe nodig hebt of krijg je op vaste tijden controle ? Dan zou ik gewoon als ik zelf het idee dat ik een nieuwe nodig heb mezelf meteen een nieuwe geven staand en op mn eigen manier. Als dan je moeder controleert dan is er niks te verschonen en geef je wel een signaal af van ik kan het zelf. Ze zal ze niet afpakken als je ze nodig hebt.

• Hele Bekende
« Reactie #31 Gepost op: 26 december 2017, 21:51:38 »
Jaa ik weet dat het voor m'n eigen bestwil is maar eerst had ik dit niet, en sinds afgelopen jaar ben ik van 16 jarige meid naar een 16 jarige baby gegaan. I know, zo erg is het niet maar het voelt gewoon zo. Je moeder die je luiers verschoond, het dragen van rompers. Het gewoon klote... die rompers zijn miss voor oudere kinderen maar het is nogsteeds een "romper"...

Ik snap het wel maar ik zou ook een beetje naar de voordelen kijken dat is wat ik meteen wel zag, gewoon de vervelende momenten dat je ongelukjes hebt gehad. Het is alleen niet fijn op welke manier je moeder het doet.

Ikzelf heb weleens bij een vriend thuis een enorme pisvlek op de bank gemaakt nog voor ik op mijn 12e aan luiers begon :-[ :-[ :-[, (ik dacht ik durf daar nooit meer over de vloer te komen) en voelde me een mietje. Dat was op een moment dat het echt leuk bij hem was en er even niet aan dacht, dat het bij mij kan gebeuren. Ik schoot erg in de slappe lag waardoor dat dus gebeurde. Ik ben gewoon uit meteen uit schaamte meteen weggegaan. Later mn excuses aangeboden aan hem zijn moeder. Maar die deed er relax over dat ik een ongelukje had gehad op de bank. Ze moest alleen wel even boenen. En ze zij dat ik de schaamte maar aan de kant moest zetten en weer daar in huis komen.

Een maand later zat ik er weer, maar dat keer in een luier. Voelde me echt 100% veilig en vond het dom dat ik het niet eerder had gedaan of had ontdekt wat er bestaat.

Ik ben ben zelfstandig met mn luiers mn moeder eist alleen dat ik de luiers zoo droog mogelijk houd.

• Hele Bekende
« Reactie #32 Gepost op: 26 december 2017, 21:56:47 »
Moet je die romper ook elke dag dragen ? ik denk dat het alleen nuttig is onder een rokje, onder jeans wordt het echt te veel denk ik.

• Nieuwe Bekende
  • **
  • Leeftijd: 17
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #33 Gepost op: 26 december 2017, 22:02:50 »
Ja het is eigenlijk altijd heel soepeltjes gegaan maar dat heb ik verknalt. Meerder keren. Daarom is dit meer een soort van straf denk ik. Super vernederend.

Wat genant van je ongelukje bij je vriend zeg.. maar gelukkig deden ze er relaxt over. Ik zou willen dat ik het mensen kon vertellen en dat iedereen relaxt zou doen. Ik weet 100% zeker dat ze dat niet gaan zijn.

Oh btw mijn rooster gaat veranderen en kan voor gym helaas geen voorbereiding meer hebben met mn luier uit en aan doen. Heb je miss een tip hoe ik dit op moet lossen? Zonder dat iemand erachter komt? :(

Ik heb vandaag trouwens tegen mijn moeder gezegd dat ik me heel erg klote voelde door die baby opmerking die ze had gemaakt. Ze heeft dr excuses aangeboden. Ze was in een goede mood dus ik dacht van het moment gebruik te kunnen maken om te vragen of ik meer verantwoordelijkheid mocht maar ze sloeg ineens helemaal om en werd boos dat ik er wéér om vroeg.. als ik het nog een keer zou doen dan zou ik voortaan vroeger naar bed moeten.. wat ik ook al zo raar vond. Dat is een straf die je geeft aan een 9-jarige ofzo niet aan mij..

• Nieuwe Bekende
  • **
« Reactie #34 Gepost op: 26 december 2017, 22:04:39 »
Ja ik moet die rompers elke dag dragen. Alleen helaas draag ik weinig rokjes en jurkjes met dit weer.. onder jeans wordt het idd wel wat meer maar gelukkig niet zo veel dat mensen het zien. Althans ik heb niks gehoord of gemerkt van iemand

• Hele Bekende
« Reactie #35 Gepost op: 26 december 2017, 22:18:58 »
Ja ik moet die rompers elke dag dragen. Alleen helaas draag ik weinig rokjes en jurkjes met dit weer.. onder jeans wordt het idd wel wat meer maar gelukkig niet zo veel dat mensen het zien. Althans ik heb niks gehoord of gemerkt van iemand

Voordeel van een romper is mischien dat een luier niet meer boven jeans uitkomt. Zit het nu ook nog beter met een romper om ? Dat is iets wat ik nog nooit geprobeert heb.

• Nieuwe Bekende
  • **
« Reactie #36 Gepost op: 26 december 2017, 22:23:52 »
Ja het is zit wel beter ja. Het zorgt er echt voor dat ie wat strakker zit en niet verschuift ofzo. Plus ik heb alleen maat witte dus als mijn shirtje wat omhoog komt is het net of ik gewoon een hempje aanheb. mensen die niet dat die helemaal door gaat en vast zit in mijn kruis om een luier heen.

• Hele Bekende
« Reactie #37 Gepost op: 26 december 2017, 22:46:45 »
ooh je ziet de drukknopjes niet snel zitten ? Dat scheelt wel, dan lijkt het ook meer of je gewoon een onderbroek aan hebt.

Deze body schijnt hetzelfde te hebben, ook een beetje dat idee maar het broekje is een vermomming. https://www.maree.nl/index.php?item=&action=article&group_id=43&aid=1164&lang=nl

Ik weet alleen niet of die ook een luier beter op zn plek gaat en iets helemaal om een luier heen gaat.

• Nieuwe Bekende
  • **
« Reactie #38 Gepost op: 26 december 2017, 22:53:08 »
Nee drukknopjes zie je niet zitten. Nou ja niemand ziet wat je eronder aan hebt. Een onderbroek of een luier niemand zal het weten want het lijkt alsog ik gewoon een hempje in mn broek heb. Ik heb die body ook gezien maar die heb ik niet gekozen omdat mij leek dat je het warm zou krijgen.  Verder geen idee hoe die zou zitten.

• Hele Bekende
« Reactie #39 Gepost op: 26 december 2017, 23:09:56 »
Goh een body lijkt me nu ook best fijn. Ik gebruik ze nog niet.

• Nieuwe Bekende
  • **
« Reactie #40 Gepost op: 26 december 2017, 23:22:30 »
Rompers zijn wel heel handig, ik voel me dr zelf niet fijn in omdat het weer de baby kant op gaat zeg maar maarja handig zijn ze wel. Had je ook gelezen over mijn gym situatie die ik vnv had beschreven? Heb je daar tips voor miss? :)

• Hele Bekende
« Reactie #41 Gepost op: 26 december 2017, 23:29:48 »
Ja het is eigenlijk altijd heel soepeltjes gegaan maar dat heb ik verknalt. Meerder keren. Daarom is dit meer een soort van straf denk ik. Super vernederend.

Wat genant van je ongelukje bij je vriend zeg.. maar gelukkig deden ze er relaxt over. Ik zou willen dat ik het mensen kon vertellen en dat iedereen relaxt zou doen. Ik weet 100% zeker dat ze dat niet gaan zijn.

Oh btw mijn rooster gaat veranderen en kan voor gym helaas geen voorbereiding meer hebben met mn luier uit en aan doen. Heb je miss een tip hoe ik dit op moet lossen? Zonder dat iemand erachter komt? :(

Bij ons was ook iedereen in goede mood op 2e kerstdag, maar het was al vrij vroeg weer rustig en anderen helpen met dit soort dingen is mijn echte passie. Mischien kan je het bespreken met een lerares op school. Hoe zijn jullie kleedruimtes ? Mischien heb je een privé plekje ergens. Hebben je klasgenoten niks gmerkt van voor de tijd dat je luiers droeg op school ?

• Nieuwe Bekende
  • **
« Reactie #42 Gepost op: 26 december 2017, 23:34:37 »
Onze kleedkamers zijn gewoon een grote ruimte waar we gezamelijk omkleden. Dr is eigk verder geen privé ruimte of ik moet in een andere lege kleedkamer gaan maar die kunnen verder niet opslot ofzo. Dus daar kunnen mensen ook naar binnen lopen.

Mijn klasgenoten weten echt van niks. Weet ik zeker. En het vertellen aan een docent lijkt me niet slim. Voordat ze voor gaat stellen om meer mensen er bij te betrekken.

• Nieuwe Bekende
  • **
« Reactie #43 Gepost op: 26 december 2017, 23:43:05 »
Check je mail ook even klaas, heb je wat gestuurd. :)

• Hele Bekende
« Reactie #44 Gepost op: 26 december 2017, 23:55:33 »
 :-[ ik heb het gezien, is goed.