Auteur Topic: Luier blijft niet goed zitten  (gelezen 2246 keer)

• Nieuwe Bekende
  • **
  • Leeftijd: 16
  • Geslacht: Vrouw
Re: Luier blijft niet goed zitten
« Reactie #45 Gepost op: 27 december 2017, 00:03:56 »
Topp! Zullen we dat op wickr doen? Is een app waar je heel makkelijk een profiel kan aanmaken. En alle inhoud wordt na een paar uur verwijderd. Tenzij je instelt dat het moet blijven staan voor langer? Mijn gebruikersnaam is Evaxoxo :)

• Hele Bekende
  • Geslacht: Man
« Reactie #46 Gepost op: 27 december 2017, 00:30:15 »
Is goed, ik begin er morgen aan, ik mag graag helpen maar ik moet eigenlijk wel slapen.

• Nieuwe Bekende
  • **
« Reactie #47 Gepost op: 27 december 2017, 00:32:19 »
Oh pls tis echt alleen maar downloaden, naam maken en wachtwoord verzinnen, ik heb maar 1 vraagje

• Hele Bekende
« Reactie #48 Gepost op: 27 december 2017, 00:38:25 »
ik zal het doen

• Hele Bekende
« Reactie #49 Gepost op: 27 december 2017, 00:45:29 »
Ooh shit mijn telefoon is niet compatibel, hier baal ik echt van  :( Ik heb een oude samsung galaxy S2.

• Nieuwe Bekende
  • **
« Reactie #50 Gepost op: 27 december 2017, 00:45:58 »
Ken je een andere manier van chatten?

• Hele Bekende
« Reactie #51 Gepost op: 27 december 2017, 00:48:07 »
euh nee ik gebruik alleen whatsapp op mn telefoon. Dit is de eerste keer dat ik er tegenaan loop. Ik zou toch eens wat nieuws moeten kopen.

• Hele Bekende
« Reactie #52 Gepost op: 27 december 2017, 01:04:59 »
Ze zei dat net een baby was en dat ik er ook zo uitzag en me zo gedraagde. Voel me echt klote nu...

Maar goed ik zal maar gewoon de aankomende maand op het matje blijven liggen.  :killbill:
Schaam me dr echt voor maar gelukkig weet niemand er van haha

Gewoon het feit dat die tena luiers bestaan in alle maten, ook in een perfecte maat op je 14e bijvoorbeeld laat wel zien dat je niet alleen problemen hebt.

• Nieuwe Bekende
  • **
« Reactie #53 Gepost op: 27 december 2017, 01:12:28 »
Dat is zeker waar! Gelukkig heeft mn moeder daar ook dr excuses voor aangeboden!

Voelde me echt klein en vernederd toen. :(

• Hele Bekende
« Reactie #54 Gepost op: 27 december 2017, 15:17:03 »
Onze kleedkamers zijn gewoon een grote ruimte waar we gezamelijk omkleden. Dr is eigk verder geen privé ruimte of ik moet in een andere lege kleedkamer gaan maar die kunnen verder niet opslot ofzo. Dus daar kunnen mensen ook naar binnen lopen.

Mijn klasgenoten weten echt van niks. Weet ik zeker. En het vertellen aan een docent lijkt me niet slim. Voordat ze voor gaat stellen om meer mensen er bij te betrekken.

Als je het niet meer geheim kan houden of er moe van wordt om het geheim te houden zou ik vertellen dat je last van incontinentie hebt aan vriendinnen waar je mee kan worden. Eerst niks over de luiers maar mischien beginnen ze er zelf over. Dat is een beginnetje. Sommige mensen hebben astma, dat is te vertellen. sommige mensen moeten medicijnen slikken. Een beetje zon praatje. Ik dacht dat meisjes wel aardiger waren voor elkaar. Het lijkt mischien zoo dat volwassennen mensen het heel raar zullen vinden dat je op je 16e of veel hoger nog luiers nodig hebt maar de meeste mensen begrijpen het wel hoor. Een goeie docent zal wel een geheim kunnen bewaren en het snappen waarom dat is dat je draagt.

Ik, weet niet of je weleens schattig wordt gevonden, volwassen mensen zullen je niet minder leuk vinden dat je luiers draagt. De meeste mensen zijn hartstikke zorgzaam als ze dan ontdekken dat je luiers nodig hebt willen ze je alleen maar helpen en dingen beter voor je maken.

• Hele Bekende
« Reactie #55 Gepost op: 27 december 2017, 20:11:58 »
Ik vond omkleden in de kleedkamer vlak voor gym voordat ik luiers droeg al vreselijk gĂȘnant, ik droeg toevallig veel wit ondergoed, soms had ik er al een gele pisvlek in wat ik 200% heb proberen te voorkomen wat niemand mocht zien van mn klasgenoten  :-[ . Dus het was voor mezelf al wat makkelijker om te vertellen dat ik luiers ging gebruiken voordat ik er voor het eerst in een gezamenlijke kleedkamer mee werd gezien. Dat laat geen vieze vlek aan de voorkant zien en houd alle geurtjes 100% binnen.

De eerste keer in de kleedkamer was gĂȘnant, maar klasgenoten wisten er van te voren van. Er werd wel wat gelachen maar ze snapten het meteen.

Sommigen vinden ze sexy maar laten je met rust. Ik vind het best zolang ik niet gepest wordt.
Met anderen krijg je een gesprek over luiers, je weet mischien wel hoe jongens praten. 1 zij van als je nu weer een beetje in je broek plast loop je dan de hele dag met een nat kruis, net zoals een natte boxer ?
Na nee daarom draag ik ze, meteen als het ongelukje gebeurt is het ook weg en is het net of ik een droge onderbroek heb. ;)
Je krijgt ook geheimen van klasgenoten te horen als je dat doet, waarvan je niet verwacht dat ze in bed plassen thuis maar overdag niks hebben dus dat gedeelte zie je niet.
Anderen vinden het net zoals normaal ondergoed.

Ik draag dan ook deze overdag daar stap je gewoon met 2 benen in en zit steviger als een normale boxer:

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2014
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
« Reactie #56 Gepost op: 28 december 2017, 10:48:19 »
Eva, het valt mij op dat je het alleen maar over de wil van je moeder hebt.
Hoe staat je vader hier in ? Hoe denkt hij er over ?

• Nieuwe Bekende
  • **
« Reactie #57 Gepost op: 28 december 2017, 11:29:15 »
Mijn vader is overleden..

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2014
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
« Reactie #58 Gepost op: 28 december 2017, 18:04:17 »
Sorry Eva,

Ik hoop niet dat ik je gekwetst hebt maar dit kon ik uiteraard niet weten.
Is je vader al lang overleden ?

• Nieuwe Bekende
  • **
« Reactie #59 Gepost op: 28 december 2017, 19:44:05 »
Nee natuurlijk niet. No worries. Mijn vader is 5 jaar geleden overleden.