Auteur Topic: Luier blijft niet goed zitten  (gelezen 2104 keer)

• Hele Bekende
  • Leeftijd: 16
  • Geslacht: Man
Re: Luier blijft niet goed zitten
« Reactie #75 Gepost op: 31 december 2017, 15:49:32 »
Nee dat ook weer niet, Naja ik ben een jongen hé. Ik probeer het netjes te houden. De meeste meisjes hebben een mooi lichaam dat is mooier in een gewoon badpak. Niet raar bedoeld ofzoo. Met zwemluiers kom je er voor je klas niet meer onderuit om te vertellen hoe het zit.

• Nieuwe Bekende
  • **
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #76 Gepost op: 31 december 2017, 16:11:14 »
Nee dat denk ik ook niet. Ik weet gewoon zeker dat ik gespest gaan worden. Dr zijn een paar meiden die mij soms echt moeten hebben. Laat staan als ze weten dat ik luiers draag..

• Hele Bekende
« Reactie #77 Gepost op: 31 december 2017, 16:26:40 »
Jammer, toch zijn er mensen die je volledig accepterren. Ik zou het het kunnen.
Het is ook een beetje wat je uitstraalt dat ze je moeten hebben. Ik zou me met gewone luiers wel wat zelfverzekerder voelen als zonder.

• Nieuwe Bekende
  • **
« Reactie #78 Gepost op: 31 december 2017, 16:43:44 »
Ik hoop gewoon niet dat mensen me als een baby gaan behandelen. Dat heb ik thuis al genoeg.

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2014
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
« Reactie #79 Gepost op: 31 december 2017, 16:50:34 »
Eva, wat denkt je moeder met die swimmates te bereiken ?

Het doel van een luier is om vocht te absorberen. Wanneer je twee minuten met een luier in het zwembad ligt is deze verzadigt en neemt hij echt geen druppel urine meer op. Dus eigenlijk zinloos.

Wat Klaas al zei, deze dingen zijn alleen zinvol wanneer je ook geen controle hebt over de grote boodschap.

• Hele Bekende
« Reactie #80 Gepost op: 03 januari 2018, 16:49:43 »
Het doel van een luier is naast vocht absorberen ook nare geurtjes neutraliseren en je een droog gevoel blijven geven.

Ik weet het nog van school bijvoorbeeld voordat ik zelf luiers gebruikte, soms moest ik rennen naar de wc maar verloor ik al druppels in mijn boxer, druppels is niet erg want dat zie je niet in je broek of op je broek. Het komt er nog niet doorheen zeg maar. Maar de rest van de rest van de dag voelde ik me echt niet schoon en ellendig. Het allerergste is dat je jezelf gaat ruiken. Ik kon mischien schone onderbroeken meenemen naar school maar dat verraad ook aan een klas dat je in je broek plast als ze je zien lopen met een schone onderbroek naar de wc . Ik vindt het nog steeds heel wat dat ik het lef heb om ze op school te gebruiken. En blij dat ik het gedurfd heb om te vertellen.

Nu met luier om nog steeds ook wel rennen naar de wc om te plassen maar ik ben in ieder geval de hele dag fris en droog.

• Global Moderator
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
« Reactie #81 Gepost op: 03 januari 2018, 21:23:44 »
Ik denk zo maar dat die swimpants ook echt geen droog gevoel geven in het zwembad en de geurtjes verminderen doen ze ook echt niet in het zwembad.

• Hele Bekende
« Reactie #82 Gepost op: 03 januari 2018, 23:28:50 »
ik denk dat swimpants geen urine vast kunnen houden maar dat het gewoon een wegwerp onderbroek is, ik ken ze niet.

• Nieuwe Bekende
  • **
« Reactie #83 Gepost op: 05 januari 2018, 00:32:50 »
Maar dit zou mijn moeder dan toch ook wel weten. Zou ze het gewoon doen om me voorschut te zetten??

• Global Moderator
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
« Reactie #84 Gepost op: 05 januari 2018, 19:38:32 »
Wat mij betreft is het gewoon een kwestie van logisch denken maar om heel eerlijk te zijn vind ik je moeder er vaak toch erg vreemde ideeën op na houden.

• Hele Bekende
« Reactie #85 Gepost op: 08 januari 2018, 21:12:30 »
Mischien probeert ze je te laten accepteren dat je luiers nodig hebt.
Maar swimpants in het zwembad is wel voor schut zetten.
Mischien meent ze het niet, sommige ouders brullen van alles.

Als je klasgenoten horen of erachter komen dat je luiers overdag nodig hebt kunnen sommigen er wat lollig overdoen maar snappen ook wel dat je dat niet zomaar doet al zeggen ze dat niet direct. Met swimpants zien je klasgenoten die geen verstand hebben van luiers ook wel in dat het geen nut heeft.

klasgenoten kunnen wel door hebben dat je een probleem hebt. Zoals voordat ik luiers gebruikte, gewoon in 1 keer alles neerleggen en de klas uitrennen naar de wc.

Het is ook niet zoo dat als je luiers moet dragen dat je er voor altijd aan vast zit. Als het je lukt om ze altijd droog te houden kun je stoppen. Met ongelukjes is het een mooie back-up.

• Nieuwe Bekende
  • **
« Reactie #86 Gepost op: 10 januari 2018, 07:02:22 »
ik heb een heel gesprek gehad met mijn moeder dit weekend over de zwemluiers. Ze zei dat ik ze maar gewoon aanmoest omdat ze niet wilde dat er urine rechtstreek in het water kwam ofzo. Gelukkig heeft ze ingezien dat als het niet direct in het water komt maar wel als het een flinke plas is, dat ik dan net zo goed geen luier om hoef te hebben. Dus probleem 1 is verholpen. Maar morgen heb voor het eerst weer gym. En ik ben bang dat er geen weg omheen is. Omkleden doen we met zn allen in een grote kleedzaal dus als ik me daar uitkleed gaat sws iedereen het zien. Iemand toch nog tips?? S

• Global Moderator
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
« Reactie #87 Gepost op: 10 januari 2018, 08:47:18 »
Overleg even met je gymleraar, dan is er maar één persoon op de hoogte ipv de hele klas.

• Nieuwe Bekende
  • **
« Reactie #88 Gepost op: 10 januari 2018, 12:51:18 »
Ik ben net even bij de gymleraar geweest. Ik heb het em verteld. Hij deed er heel normaal over. Hij zei dat ik best in een andere kleedkamer om mag kleden zodat anderen het niet zien. Maar dan gaan ze zich denk ik wel afvragen waarom ik daar steeds zit.

• Global Moderator
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
« Reactie #89 Gepost op: 10 januari 2018, 13:54:11 »
Dan kan je altijd zeggen dat je dit afgesproken hebt met de gymleraar i.v.m. een medisch probleem. Volgens mij lieg je dan nog niet ook.