Skip to main content

Auteur Topic: Vriendin heeft me verlaten

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 14
  • finnally someone anwsered my love
  • Man - 21 jr
  • Aangemeld: jan 2017
Vriendin heeft me verlaten
OP: 09-01-2018, 15:25
hoi ben ik weer eens hoor, nou ik had dus een vriendinnetje, ze wou het wel uitproberen en ik was HELEMAAL gek op haar, maandag heeft ze het uitgemaakt na de vakantie, ze was degene waarmee ik voor het eerst heb gezoend, degene waarmee ik het eerst logeerde etc. ik was heeeel erg gehecht aan haar tot aan fysieke pijn aan toe als ik haar mis. ik ben op het moment weer zwaar depri. Hoe kan ik mezelf hieruit helpen. ik loop al bij een psycholoog maar heb het gevoel dat dat niet heel erg helpt. hoe kan ik over haar komen pls stuur advies alvast bedankt
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Vriendin heeft me verlaten
#1: 09-01-2018, 19:17
Afstand nemen, geen contact meer hebben, blokken op alle multimedia en het verder de tijd geven. Het kan eventjes duren.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

G
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 84
  • Vrouw - 23 jr
  • Aangemeld: nov 2014
Re: Vriendin heeft me verlaten
#2: 09-01-2018, 19:33
Hey,

Ik ken je probleem, wat Happy_Man zegt klopt wel, maar het helpt nu op dit moment niet lijkt mij aangezien het op lange termijn is. Uiteraard is het wel zeer verstandig (lees: noodzakelijk) afstand te nemen op alle fronten. 
Misschien kun je bijvoorbeeld proberen om voor jezelf op te schrijven wat je mist aan haar. Hierna kun je (samen met je psycholoog) misschien zoeken naar iets waar je hetgene wat je zo mist mee kan vervangen of verdragen.

Ik hoop een beetje geholpen te hebben!

Liefs, gewooneenmeisje
  • IP logged

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 14
  • finnally someone anwsered my love
  • Man - 21 jr
  • Aangemeld: jan 2017
Re: Vriendin heeft me verlaten
#3: 11-01-2018, 11:19
 Bedankt maar ze is in dezelfde vriendengroep als ik, ik heb mezelf gesneden met passer en kan nii slapen. Ik vind haar al sinds dag 1 leuk. Any advice?
  • IP logged

G
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 84
  • Vrouw - 23 jr
  • Aangemeld: nov 2014
Re: Vriendin heeft me verlaten
#4: 11-01-2018, 11:26
Als je haar steeds maar weer ziet, zal het gevoel van gemis natuurlijk niet weg. Misschien is het een idee om haar, niet per se je vriendengroep, tijdelijk te vermijden.
Jezelf snijden is uiteraard geen oplossing en zal je zeker ook niet helpen. Als je hiernaar zoekt, staan er op dit forum wel een aantal verschillende topics open met tips om hiermee om te gaan.
Voor je slaapproblemen kun je naar de dokter gaan, ontspanningsoefeningen doen of rustgevende muziek luisteren voor het slapen.
  • IP logged

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 14
  • finnally someone anwsered my love
  • Man - 21 jr
  • Aangemeld: jan 2017
Re: Vriendin heeft me verlaten
#5: 11-01-2018, 14:28
doe ik al alleen het lukt gwn niet, als ik niets doe denk ik alleen maar aan haar. en slapen slik ik al slaappillen voor, het gaat om de nachtmerries vooral
  • IP logged

G
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 84
  • Vrouw - 23 jr
  • Aangemeld: nov 2014
Re: Vriendin heeft me verlaten
#6: 11-01-2018, 17:13
Dan moet je er even tijd over heen laten gaan en zorgen dat je iets te doen hebt zodat je niet aan haar denkt. En dingen opschrijven of erover praten kan ook helpen
  • IP logged

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 14
  • finnally someone anwsered my love
  • Man - 21 jr
  • Aangemeld: jan 2017
Re: Vriendin heeft me verlaten
#7: 13-01-2018, 10:54
nou ff een update, vrijdag met haar gepraat en verteld dat ik haar heb vergeven tussen haar en mij gaat het ietsie beter, alleen er zit me zoveel dwars, zoals waarom heeft ze met mij gezoend (voor beide eerste keer) als ze me niet leuk vind
  • IP logged

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 14
  • finnally someone anwsered my love
  • Man - 21 jr
  • Aangemeld: jan 2017
Re: Vriendin heeft me verlaten
#8: 14-01-2018, 16:09
nog een update, het zoenen tussen ons was alleen van mijn kant met liefde, dit moest ik ff kwijt
  • IP logged

G
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 84
  • Vrouw - 23 jr
  • Aangemeld: nov 2014
Re: Vriendin heeft me verlaten
#9: 14-01-2018, 20:05
Je kunt het haar uiteraard vragen waarom ze je gezoend heeft?
Misschien was het zon moment ding dat je ergens naar verlangt maar geen gevoelens hebt voor degene die je zoent?
  • IP logged

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 14
  • finnally someone anwsered my love
  • Man - 21 jr
  • Aangemeld: jan 2017
Re: Vriendin heeft me verlaten
#10: 17-01-2018, 12:13
zou kunnen, maar 1 ding weet ik zeker, dit heeft me flink goed beschadigt, ben nog lange na niet over haar heen en ik negeer haar zoveel als maar kan
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal