Auteur Topic: help please  (gelezen 2770 keer)

• boyboy16

• Gast
help please
« Gepost op: 10 augustus 2014, 17:17:54 »
Hoi,

Gisteren ben ik in elkaar geslagen door een paar racistische jongens.
Nou is de dokter geweest en het ik wat blauwe plekken en een paar gekneusde ribben.
verzwikte enkel enzovoort.

Ik moet dus zoveel mogelijk stil blijven liggen.
Nou heb ik alleen ook ontzettende pijn in mijn kruis, kan me benen niet bij elkaar krijgen. Heb het gevoel dat er twee tennis ballen hangen... Pijn dat het doet.
Durfde het alleen gisteren de dokter niet te zegge.
Ik dacht ach dat valt wel mee en trekt zo weg ik bedoel een trap in je ballen doet nou eenmaal pijn. Maar de pijn is nu nog niet weg.

Wat moet ik doen om de pijn te verminderen?
Heeft iemand ervaring weten jullie wat de dokter doet?

Please help..

• Meester Lid
  • Leeftijd: 22
  • Geslacht: Vrouw
Re: help please
« Reactie #1 Gepost op: 10 augustus 2014, 21:57:35 »
naar huis arts gaan, ookal zeggen ze dt et niet iets ernstig is, zoiets was ook bij mijn vriend maar ik had perongeluk me been te hard tussen ze benen gedaan toen we aan het knuffelen waren -.-'
en toen ging die naar huisarts want hij had er een paar dagen last vn, toen zei de huisarts dt niks ernstig was, maar hij ging weer terug naar huisarts want het was nog steeds niet voorbij, dit keer kreeg hij iemand anders en hij moest gelijk naar het ziekenhuis voor operatie. ik wil je niet bang maken maar togh goed laten controleren..

en bah wat heb ik een hekel aan racisten bah !!

• boyboy16

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 10 augustus 2014, 23:01:27 »
Weet je hoe dat onderzoek bij de dokter ging?
Wat deed de dokter?

Wat vroeg hij??

Wat voor operatie? Had hij daar veel last van?

• Meester Lid
  • Leeftijd: 30
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 10 augustus 2014, 23:56:50 »
je kan proberen met koelen de pijn te verminderen en je kan wat paracetamol nemen tegen de pijn.
En even een zelf onderzoek doen want als het volume van de zak toeneemt en of de kleur verandert zou je direkt naar de spoetpost moeten gaan dan is er kans dat je direkt geopereert moet worden.
Als dit niet het geval is zou ik morgen toch bij de huisarts langs gaan om het even te laten onderzoeken dan weet je zeker als er wel of geen actie nodig is en ben je gelijk gerust gesteld.

• Meester Lid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4 Gepost op: 11 augustus 2014, 20:42:07 »
ik was er niet bij enigste wat hij me had verteld is dat ze beetje aan ze bal zaten en zo, ze bal was naar binnen ?? ik wist niet dat dat kon! :| toen moest die onmiddelijk naar ziekenhuis. hij had ook door dat zijn bal echt enorm was misschien omdt onstoken was ik heb geen idee, heb echt geen verstand van ! enigste wat ik wel weet is neem geen risico wacht niet heel lang, ga naar de huisarts wat dat is heeel belangrijk!!

• Hele Bekende
  • Aliit ori'shya tal'din
« Reactie #5 Gepost op: 12 augustus 2014, 13:08:52 »
laat een dokter naar je ballen kijken vriend. Me moeder vertelde me ooit een verhaal over een jongetje die enorme buikpijn had. Na een paar dagen zijn ze naar de dokter gegaan en bleek 1 van ze ballen gedraaid te zitten en die was aan het afsterven. Hij moet nu verder met 1 bal. Ik wil je niet bang maken ofzo, maar als je last aan je ballen heb moet je er echt naar laten kijken!

• boyboy16

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 17 augustus 2014, 18:41:57 »
Hoi,

Ben inmiddels naar de dokter gewest.
Het was niet zo prettig om daar te staan en je broek te laten zakken.
De dokter heeft er even naar gekeken beetje aangezeten enzo.

Me ballen waren gekneusd, dit moet vanzelf overgaan.
Het gaat inmiddels beter. Zolang je het maar in ontspannen toestand houdt.

• Meester Lid
  • Leeftijd: 30
« Reactie #7 Gepost op: 21 september 2014, 19:42:00 »
Daar heb je goed aan gedaan om naar een dokter te gaan.
Het is niet prettig om je broek te laten zakken voor de huisarts en dan zit hij ook nog aan je ballen met zijn handen echt niet fijn.
Maar je heb nu de zekerheid dat het van zelf weer goed komt, Maar voor het zelfde geld had je ook erntig gewond  kunnen zijn.