Auteur Topic: Als jongen seksueel opgewonden raken van een tuinbroek dragen  (gelezen 745 keer)

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 18
Als jongen seksueel opgewonden raken van een tuinbroek dragen
« Gepost op: 11 januari 2018, 01:55:08 »
Ik schrijf dit hier met aarzeling, want ik ben bang dat het misschien raar gevonden wordt. Ik ben een homojongen van 17 jaar, en een half jaar geleden begonnen tuinbroeken te dragen. Veel klasgenoten vinden dat geloof ik meer iets voor meisjes, ook de mijne vanwege al die glimmende zijknopen, ik kreeg twee maal negatief commentaar, terwijl het toch echt een jongenstuinbroek is, eentje van Pepe Jeans. Ik vind hem ook juist vanwege die vier koperen zijknopen enorm cool. Ik heb intussen gemerkt dat het mij ook seksueel opwindt om als jongen openlijk in een tuinbroek rond te lopen, en dat de mensen mij zo zien. Ook het aantrekken ‘s ochtends trouwens. Zelf weet ik niet, of dit misschien toch een beetje abnormaal is? Zijn er misschien ook andere jongens die van het dragen van een tuinbroek seksueel opgewonden raken? Ik heb dat nooit eerder met een kledingstuk gehad. Het is voor het eerst dat ik een broek draag waarbij mij dat overkomt.

• Nieuwe Bekende
  • **
  • Leeftijd: 19
  • Geslacht: Man
  • I was Born This Way.
Re: Als jongen seksueel opgewonden raken van een tuinbroek dragen
« Reactie #1 Gepost op: 11 januari 2018, 16:58:31 »
Hoi Tommy,

Ten eerste, van harte welkom op dit forum.

Wat betreft het opgewonden raken van de broek, heb je er last van?
Of zit het voornamelijk in de gedachten.
Zelf durf ik niet te zeggen of het normaal of abnormaal is om opgewonden te raken van een kledingstuk.
Maar ik zou een persoon er niet raar voor aankijken.

Wat betreft het negatieve commentaar, om wat voor commentaar gaat het?
En weten de personen dat je homo bent?
Misschien zijn ze wel jalours ;)

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

~ Lars

• Groentje
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 11 januari 2018, 17:14:52 »
Hoi Lars,

nee ik heb er geen last van dat ik zelf opgewonden raak, het is alleen een raar gevoel dat ik niet kende. Ik vond een tuinbroek wel al een tijdje heel erg spannend (het was ook heel erg spannend om hem te kopen), maar had niet verwacht dat ik er seksueel opgewonden van zou raken, als ik er zelf eentje ging dragen. Ik had dat overigens al toen ik hem in de winkel voor het eerst aantrok, en de zijknopen dichtdeed. Wat commentaar betrof: ik heb in het begin twee keer een opmerking gekregen dat die broek toch meer iets voor meisjes is. Er is in mijn klas ook geen andere jongen die een tuinbroek draagt (wel een paar meisjes af en toe), dus ik val er wel mee op. Ja, dat ik homo ben, weten ze. Misschien is het wel erg gay voor een jongen, om op een tuinbroek te kicken?

• Hele Bekende
  • Leeftijd: 16
« Reactie #3 Gepost op: 11 januari 2018, 18:02:14 »
ik heb ze even opgezocht die jeans, ik vindt ze eerlijk gezegd wel mooi.

Het is een beetje taboe doorbreken met je tuinbroek denk ik. Je moet het normaal maken. Als het normaler wordt dan windt het ook minder seksueel op. Gewoon het dragen elke week maakt het normaler.
ik zou je er ook niet raar voor aankijken, dat het seksueel opwindend is het moet voor jezelf ook een verassing zijn geweest toen je voor het eerst een tuinbroek aandeed. Van hee ? Waarom heb ik dit ?

Zelf vindt ik een tuinbroek er niet zoo raar uitzien eigenlijk, nu ik hem bekeken heb lijkt het mezelf ook wel comfortabel.

• Groentje
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 11 januari 2018, 18:14:30 »
ik heb ze even opgezocht die jeans, ik vindt ze eerlijk gezegd wel mooi.

Het is een beetje taboe doorbreken met je tuinbroek denk ik. Je moet het normaal maken. Als het normaler wordt dan windt het ook minder seksueel op.

Ha Klaas, dank je. Ja, ik heb van de zomer even moeten zoeken, maar toen ik die Pepe tegenkwam, wist ik meteen: die tuinbroek wil ik heel graag gaan dragen! En misschien is het inderdaad nog een beetje een taboe om als jongen een tuinbroek te dragen, je ziet toch hoofdzakelijk dat meisjes dat doen, ook al hebben allerlei merken nu ook sinds een tijdje speciaal een model voor jongens. Of het mij minder seksueel opwindt, als meer jongens het aandurven, weet ik niet; ik vind ze gewoon ongelooflijk sexy. Echt doorsnee zal het bovendien wel nooit worden, dus dat deel van de kick zal blijven.
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2018, 21:23:23 door Tommy333 »

• Nieuwe Bekende
  • **
  • I was Born This Way.
« Reactie #5 Gepost op: 11 januari 2018, 19:16:10 »
Hallo Tommy,

Als jij er geen problemen mee hebt, dan gewoon lekker dragen.
En wat klaas ook al zegt: genoeg dragen, dan komt dat wel goed.
En zelfs al zou die broek momenteel iets wat vrouwelijk zijn (Ik vind van niet), wat dan nog?
Mag een homo tegenwoordig niet meer iets vrouwelijker zijn? :P

Zelf ben ik ook homo en heb ook wel eens aparte kleding aangetrokken, dat brengt z'n leuke conversaties op gang. xD
Verder moet je jezelf gewoon kleden hoe jij dat leuk & comfortable vindt.
En wat betreft die mensen die opmerkingen erover maken, lekker 20ste eeuws. xD
Ik heb er respect voor dat jij gewoon de kleding draagt die je fijn vindt!

~Lars

• Groentje
  • *
« Reactie #6 Gepost op: 11 januari 2018, 20:55:54 »
Ha Lars,

dank je. Leuk dat je ook homo bent, en wel eens wat aparts durft aan te doen. Misschien zit daar wat de tuinbroek voor mij toch inderdaad ook een beetje de kick in: dat het voor een jongen best bijzonder is om in een tuinbroek rond te lopen. Je valt er in elk geval enorm in op, hij bedekt tenslotte driekwart van je lijf, dus iedereen ziet van kilometers afstand direct dat je een tuinbroek draagt, hij is ontzettend zichtbaar. Wat dat genoeg dragen betreft: ik draag hem inderdaad zoveel mogelijk, ik heb zo'n beetje de helft van de tijd een tuinbroek aan.

• Nieuwe Bekende
  • **
  • I was Born This Way.
« Reactie #7 Gepost op: 13 januari 2018, 20:27:29 »
Hoi Tommy,

Ik ben zowiezo een gevalletje appart :P dus een aparte kleding stijl vinden ze tegenwoordig meer normaal dan wat anders.
Over die tuinbroeken, ik heb ze ook maar eens geGoogled. Bij de meeste jongens staan ze naar mijn mening wel cute.

Ik had je trouwens een bericht gestuurd via de privé berichten, ik weet niet of je die al gezien had.

~Lars

• Hele Bekende
« Reactie #8 Gepost op: 14 januari 2018, 17:43:20 »
Ik heb zelf ook al eens zoiets meegemaakt als dit forum onderwerp. Dus ik snap het eigenlijk wel. Ik was ook wel bang dat het abnormaal gevonden werd.

:-[ ikzelf heb iets van 2 jaar er echt aan geleden dat ik telkens per ongeluk in bed plaste en van alles proberen daar aan te doen om het niet te laten gebeuren maar niks hielp. Toen besloten mijn ouders op mijn 12e dat ik maar luiers moest gaan gebruiken in bed. Eerst wilde ik dat absoluut niet want dat was niet goed voor mijn enorme ego, mijn super stoere ik, Ik was al bijna 13 en vond dat luiers voor baby,s waren en twijfelde eigenlijk of het ook wel zin heeft om zon ding om te doen. Ik heb ze zelfs 2 weken geweigerd te gebruiken toen ze gekocht waren en klaarstonden in huis. Uiteindelijk toch laten omdoen na wat woorden met mijn ouders. Voor het eerst een luier op je 13e was toch totaal anders als ik van te voren verwachte. Ook een verassing voor mij dat een beetje het gevoel van dat het seksueel opwindend is door mijn lichaam ging.

Raar en een verassing dat dat gevoel er is, maar ik heb er voor gekozen om het er maar te laten zijn en niks mee te doen. Als je logisch nadenkt is het maar een kledingstuk. Als je lang genoeg draagt dan wordt het elke avond omdoen alleen maar fijn omdat het gewoon goed voor jezelf zorgen is dat je niet meer nat wordt. Op de eerste plek draag ik ze omdat ze echt nodig zijn en het net lijkt of het speciaal voor me gemaakt is.

• Groentje
  • *
« Reactie #9 Gepost op: 14 januari 2018, 21:22:45 »
Over die tuinbroeken, ik heb ze ook maar eens geGoogled. Bij de meeste jongens staan ze naar mijn mening wel cute.
~Lars

Ja, dat vind ik ook wel. Alleen zie je toch nog vrij weinig jongens die het durven.

• Hele Bekende
« Reactie #10 Gepost op: 16 januari 2018, 17:35:34 »
Heb je mooi geen gedoe met riemen meer als je een tuinbroek draagt, Het kan absoluut niet meer afzakken.

• Groentje
  • *
« Reactie #11 Gepost op: 20 januari 2018, 11:12:29 »
Ja, dat is een praktisch voordeel.