Auteur Topic: Chantal  (gelezen 345 keer)

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 20
Chantal
« Gepost op: 15 januari 2018, 18:39:41 »
Hoi

Ik zit al weer een tijdje op dit forum, maar vind het wel heel erg leuk om me even voor te stellen. Ik ben Chantal, een meisje (of jonge vrouw net hoe je het wil zien :P) van negentien jaar. Ik deed een leraren opleiding, maar daar ben ik intussen mee gestopt. Ik ben nu opzoek naar een andere studie. Verder ben ik met veel plezier vrijwilliger bij de scouting in mijn dorp. ;D
Nou veel meer heb ik niet te vertellen!

Doei 8)

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2014
  • Geslacht: Man
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
Re: Chantal
« Reactie #1 Gepost op: 15 januari 2018, 20:55:30 »
Hai Chantal,

Van harte welkom hier. Wat leuk dat jij jezelf ook even voor komt stellen.
Je bent 19 ? Dan spreek ik je met alle liefde aan als jongedame.

Mag ik vragen waarom je gestopt bent met je lerarenopleiding ?

Hoe is het nu me die ex van je ? Heb je die definitief van je af weten te schudden ? Of heeft hij je het hoofd weer op hol weten te brengen ?

Nou, veel meer heb ik niet te vragen !

Doei  8)

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 20
Re: Chantal
« Reactie #2 Gepost op: 02 februari 2018, 18:22:48 »
Hi Happy,

Om te beginnen ben ik gestopt met de lerarenopleiding, omdat ik niet voor de klas durf te staan. In de rest van de opleiding had ik ook geen zin meer, dat was nog drie jaar meer van hetzelfde. Op dit moment ben ik bezig met toelating voor de opleiding biologie en medisch analyst.

Die ex van mij ben ik nog één keer tegengekomen in de naast liggende stad. Ik was zo verstandig om mijn mond te houden ;). Hij herkende mij niet gelukkig, ik was intussen ook wel wat veranderd, haar geknipt en intussen aan een bril. Godzijdank heeft hij ook geen contact meer gezocht.  8)

Groetjes