Auteur Topic: Onzekerheid spiraal??!  (gelezen 314 keer)

• Proeflid
  • Leeftijd: 48
  • Geslacht: Vrouw
Onzekerheid spiraal??!
« Gepost op: 02 februari 2018, 20:10:19 »
Hii alle,

Ik heb nu ruim 2 jaar een mirenaspiraaltje. Veel last gehad van buikkrampen, vrijwel elke maand. Heel onregelmatig ongesteld. Hiervoor paar maanden terug kuurtje gehad. Daarna 1x goed ongestel geworden en paar weken erna ongv maar 1 of 2 daagjes kleinbeetje bloed.

Nu ben ik al bijna een week na zowel alles wat ik eet misselijk, heel de dag door. Niet overgeven etc. Alleen misselijk. Soms voor mn gevoel sneller moe. Ik met mn drukmakendehoofd ga dan toch na denken. Nu ben ik vannochtend bij de huisarts geweest om te kijken of m n spiraaltje nog goed zat. Ze zag hem niet zitten.. ik moet volgende dinsdag een echo laten maken. Vannochtend daar ook urine getest en er was niks te zien. Had wel veel gedronken dus heb er 2 gehaald die ik thuis nog wil testen.. misschien moet ik de huisarts maar geloven maar het zit me toch niet lekker.  Ik heb ook voor zover ik 80% zeker weet een eisprong gehad vorige week. Hier kwam ik achter na de vrijpartij.

Iemand hierin herkenning?

Sorry voor dit langeverhaal (bedankt voor het lezen

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2014
  • Geslacht: Man
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
Re: Onzekerheid spiraal??!
« Reactie #1 Gepost op: 03 februari 2018, 19:25:39 »
Hallo Anoniempje,

In de eerste plaats van harte welkom hier op het forum
Volgens mij ben jij één van de oudsten die zich hier ooit geregistreerd heeft ;)

Ik denk dat je weinig kunt doen dan even af te wachten wat er uit de echo komt maandag, hier zitten ook geen helderzienden.

Wanneer de huisarts n.a.v. van een test aangeeft dat er geen sprake is van een zwangerschap denk ik dat je daar op moet vertrouwen. Het gebeurd maar zelden dat er een foutieve test is. Wanneer er echt zwangerschapsverschijnselen blijven bestaan dan zou je kunnen overwegen om om een bloedtest te vragen, dat is betrouwbaarder dan een gewone zwangerschapstest.

Sterkte,