Auteur Topic: Hallo  (gelezen 218 keer)

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 23
Hallo
« Gepost op: 20 april 2018, 19:01:04 »
Hallo. Ik ben een meisje van 23 jaar.
Ik hou van reizen, Vaak ook wel naar koude landen.
Deze site heeft mij hier gebracht omdat ik andere mensen wil helpen.
Zelf heb ik ook mijn problemen.
Hier vertel ik later wel meer over.
Sinds kort heb ik een hulphond waardoor ik mij veiliger voel.
Ik moet ook nog even kijken hoe de site werkt aangezien ik hier nieuw ben :)

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2014
  • Geslacht: Man
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
Re: Hallo
« Reactie #1 Gepost op: 20 april 2018, 19:41:29 »
Hallo Germain,

Van harte welkom hier op de site, we zijn altijd blij met mensen die willen helpen.
Wanneer je een hulphond hebt kan ik er wel van uit gaan dat je echt serieuze problemen hebt, die krijg je niet zomaar. Wel fijn dat je op deze manier hulp hebt gekregen.

Hebben je problemen er ook iets mee te maken dat je een voorkeur hebt voor koude landen ?

Happy_Man

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 23
« Reactie #2 Gepost op: 20 april 2018, 20:26:34 »
Hallo Happy_Man. Om maar even met de deur in huis te vallen.
Ik kan niet zo goed tegen druktes en kan dan snel in paniek raken.
Mijn arts wilde mij medicijnen voorschrijven tegen de paniekaanvallen maar die heb ik geweigerd omdat ze nogal verslavend zouden zijn.
Ik drink ook liever geen alcohol want ik heb van dichtbij meegemaakt wat het kan doen met iemand. En dat is een beetje pijnlijk om te beschrijven hier nu.
De hulphond heb ik dus met name voor de paniekaanvallen.
Nu ik een hulphond heb reis ik ook juist gemakkelijker. Maar aan de andere kant ook is dat wel moeilijker aangezien ik soms als ik met het vliegtuig ga ik dan een paar dagen zonder hond zit. Ik reis dan ook liever met de trein ergens heen of andere vervoersmogelijkheden dan met het vliegtuig.

Ik zat vroeger vaak opgesloten thuis omdat ik niet naar buiten durfde. Maar nu lukt dat steeds beter en dat geeft mij een veiliger gevoel.

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2014
  • Geslacht: Man
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
« Reactie #3 Gepost op: 20 april 2018, 23:06:24 »
Het is toch niet zo dat je naar een kouder land hoeft te vluchten om aan drukte te ontsnappen ? Zelf heb ik 2,5 jaar op een camping gestaan en neem van mij aan dat het daar, op 6 weken zomervakantie na, echt heerlijk rustig was en wanneer ik de camping af stapte stond ik midden in het bos of op de heide.

Soms kunnen medicijnen om paniekaanvallen te onderdrukken een hele positieve uitwerking hebben maar wanneer jij het ook zonder in de hand kunt houden geniet dat uiteraard altijd de voorkeur.
Voelt je hond een paniekaanval aankomen ? Of vind je rust bij de hond tijdens een aanval ?

Zelf heb ik ook nooit alcohol gedronken, ik kan het alleen maar waarderen wanneer mensen niet de behoefte hebben om met de meute mee te doen en hun eigen leven durven te leiden.

Ben je zo'n wereldreiziger dat je zo vaak met het vliegtuig en de trein reist ?

Wel fijn dat je nu weer wat gemakkelijker naar buiten durft. Heb je wel een opleding gedaan of ging dat ook niet door de aanvallen ?

Sterkte,

Happy_Man