Auteur Topic: Behoefte  (gelezen 1054 keer)

• Proeflid
  • Leeftijd: 14
  • Geslacht: Vrouw
Behoefte
« Gepost op: 24 februari 2018, 00:07:09 »
Hoi ik ben nu 14 en ik begin seksuele behoeftes te krijgen maar dit is het punt ik weet niet hoe ik moet mastruberen of me zelf op een andere manier te bevredigen mijn ouders zijn gescheiden en ik heb weinig contact met mijn moeder dus aan haar kan ik het niet vragen en ik wil het ook niet echt met mijn vader bespreken heeft iemand tips

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2014
  • Geslacht: Man
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
Re: Behoefte
« Reactie #1 Gepost op: 28 februari 2018, 11:58:58 »
Hallo Meisje,

In de eerste plaats van harte welkom hier op het forum.
Mijn excuses dat het zo lang geduurd heeft voordat je bericht goedgekeurd was.

Jij stelt hier een hele simpele vraag waar helaas niet zo'n eenvoudig antwoord op te geven is. Ik vraag mijzelf ook af of ik dit op een forum wil beschrijven.

Dit zijn dingen die je moet ervaren, ik kan niet vertellen bij welke aanraking jij de prettigste gevoelens opwekt. Natuurlijk, ik weet best hoe ik een meisje kan verwennen en ik kan een meisje ook best leren op welke manieren ze de meeste kans op succes heeft door het voor te doen of haar te begeleiden maar om dat even te omschrijven is wel heel erg lastig. Dit is één van die weinige gevallen waarbij je gewoon echt moet ervaren.

Veel meisjes vinden het prettig om een kwal over hun poesje te laten glijden, heb je dat al eens geprobeerd ?

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 21
  • Zelf veel meegemaakt, wil nu ook anderen helpen
« Reactie #2 Gepost op: 09 maart 2018, 11:06:56 »
gewoon op internet opzoeken! video's genoeg, kan je vast nog wat van leren, je zal vast niet de enige zijn die nieuw is op dit gebied!

• Proeflid
  • Leeftijd: 45
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 15 maart 2018, 16:43:27 »
Ik zou zeggen, ga eens experimenteren en voel gewoon eens aan je intieme plaatsen, leer het kennen.
Over het algemeen raken de meeste vrouwen wel opgewonden van ongeveer hetzelfde maar toch heeft iedereen weer andere triggers. Bij de ene vrouw is het streling van de huid, de andere haar borsten of tepels en weer een ander juist aanraking van schaamlippen. Maar bijna alle vrouwen reageren het meest heftig bij het stimuleren (masseren) van de clitorus en dit kun je op heel veel verschillende manieren doen, met een douchestraal, met je vingers, een zacht borsteltje (zachte tandenborstel b.v.)
Als het er heel droog is, dan kan het zijn dat het niet fijn voelt, een beetje vaseline of babyolie kan dan helpen (let op, gebruik geen geparfumeerde producten in je intieme gedeelte, dat levert vaak irritaties op).

• Just

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 03 april 2018, 03:54:25 »
Meisje 123 ik snap je probleem want mijn ex heb dit ook gehad die had hetzelfe probleem als je hier over zou willen praten kun je mij contacteren ik hoop dat je er wat aan heb groetjes

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2014
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
« Reactie #5 Gepost op: 03 april 2018, 09:49:07 »
Ik ga dit topic sluiten.
Dit is een fake bericht (vandaar mijn vreemde antwoord) en er steken te veel mensen energie in deze onzin. Zonde van hun tijd.