Auteur Topic: Mindfucked  (gelezen 263 keer)

• Proeflid
  • Leeftijd: 48
Mindfucked
« Gepost op: 04 mei 2018, 13:29:35 »
hoooi,
Ik heb een hele tijd terug een jongen leren kennen. We hebben toen een aantal keer afgesproken maar liep toen stuk. Een tijdje terug kwamen we elkaar weer tegen en het was nogal awkward. Beide dachten we dat het over was, maar niet dus. We zijn weer begonnen met praten en we hebben elkaar laatst twee keer gezien. Het was heel leuk en ik zag dat achter mijn naam hartjes staan etc. Maar de dagen later praat hij amper en veel minder. Terwijl hij ook weer signalen afgeeft toen ik met hem was dat die me toch echt wel een leuk meisje vind. Ik hoop dat jullie misschien weten wat hij bedoelt. Want ik peil hem gewoon niet! (Heb trouwens gevraagd of er wat was waarop ik een bot antwoord terug kreeg van niet).  :(

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2014
  • Geslacht: Man
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
Re: Mindfucked
« Reactie #1 Gepost op: 04 mei 2018, 21:43:19 »
Hallo jongedame, van harte welkom hier.
Je geeft aan dat het een hele tijd geleden niet werkte met deze jongen. Wat is de reden dat je denkt dat het dan nu wel kan gaan werken ? Zijn er dingen of situaties wezenlijk veranderd ?
Wanneer ik je verhaal lees krijg ik heel erg sterk het idee dat het nu ook niet gaat werken.
Zou het kunnen zijn dat hij hele andere bedoelingen heeft met jou als jij met hem ?

• Proeflid
  • Leeftijd: 48
Re: Mindfucked
« Reactie #2 Gepost op: 05 mei 2018, 17:50:07 »
Hoi,
Hij is juist nogal terughoudend, het lijkt me niet dat hij snel verder wilt gaan.
Een wezenlijk grote verandering niet, maar wanneer we elkaar zien hebben we toch een soort van 'zwak' naar elkaar toe.