Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd op 2 jongens

C
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • 21 jr
  • Aangemeld: mei 2018
Verliefd op 2 jongens
OP: 26-05-2018, 20:46
Heey, ik heb een probleem... ik ben 15 en heb al bijna 3 jaar een relatie. Het probleem is alleen dat hij heel afstandelijk doet, erg ver woont en dat onze relatie erg veranderd is. En niet direct op positieve manier. Ik hou nog wel van hem maar ik denk dat het misschien gewoon gewenning kan zijn.

Er is dus nog een jongen.. hij woont dicht bij en doet erg aardig. Ik weet dat hij mij leuk vindt en ik ga hem ook steeds leuker vinden. Gister pakte hij mijn hand en het voelde er vertrouwd. Toch trok ik na 10 seconde mn hand weg want ik heb gewoon een relatie.

Ik weet nu echt niet wat ik doen moet.. ik wil niemand kwetsen, maar ik zit nu slecht in mn vel... Help mij pleasee xx
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Verliefd op 2 jongens
#1: 26-05-2018, 22:16
Hallo Celintjuu,

In de eerste plaats van harte welkom hier op het forum.
Dit is best wel een lastig probleem denk ik.
Aan de andere kant, je hebt een relatie met iemand die heel erg afstandelijk tegen je doet, iemand die ver weg woont en iemand die je waarschijnlijk ook niet zo vaak ziet.
Volgens mij kan dat nooit een echt leuke relatie zijn.
Bovendien, doordat hij zo afstandelijk doet denk ik dat hij je ook behoorlijk kwetst, waarom zou jij hem dan niet mogen kwetsen door de relatie te beëindigen ?
Een relatie moet je toch positieve energie geven, toch geen energie kosten ?

Ik denk ook niet dat het slim is om meteen van de ene relatie in de andere te rollen maar dat je er beter aan doet om eerst weer een beetje gelukkig met jezelf te worden. Anders lijkt het net alsof die andere jongen je rebound is en je die alleen gebruikt om je oude vriendje te vergeten.
.
Hoe komt het trouwens dat je nu zo slecht in je vel zit, heb je nog meer problemen ?

Sterkte,

Happy_Man
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

C
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • 21 jr
  • Aangemeld: mei 2018
Re: Verliefd op 2 jongens
#2: 27-05-2018, 10:02
Hai happy_man,

Als eerste bedankt voor je reactie! Ik was ook niet van plan om eventueel gelijk met de volgende relatie verder te gaan en dat weet die jongen om wie het gaat ook. Hij heeft daar gelukkig veel respect voor en zal rustig wachten tot ik er klaar voor ben. (Dat heeft hij zelf gezegt). De reden waarom ik slecht in mijn vel zit is omdat ik heel veel nadenk. Afgelopen weken gaat het steeds hier over en ik kan het niet stoppen. Ik weet dus gewoon niet goed wat ik doen moet en daardoor wil het allemaal niet zo goed.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal