Archief > Problemen in de Liefde

Relatie keuzes

(1/1)

JordanJane:
Hee hoi,

Hier ben ik alweer met een klein puntje waar ik mee zit..
Omdat ik twee relaties best snel achter elkaar had en ze allebei helemaal geen leuke vriendjes bleken te zijn, heb ik totaaaal geen behoefte aan weer een relatie. Ik wil graag vrij zijn en op meerdere dates gaan zodat ik weet wat mijn “type” is en wie er bij me past.. ik hoef me helemaal nog niet te binden aan 1persoon dat vind ik echt veel te vroeg.

Toch ontmoette ik een leuke jongen.. ik had hem meerdere keren “gewaarschuwd” dat ik bang was dat ik m pijn zou doen, dat ik niet klaar ben voor een relatie, dat ik niet weet of hij wel echt de ware is heb ik ook gezegd.. maar hij zei dat hij wel wilde wachten voor mij en dat als er ook maar een klein beetje hoop is hij het wel waard vond.

hij is helemaal over zn oren verliefd.. hij heeft zelfs 4liedjes over me geschreven die ik pas mag horen als zijn album uit is.. zijn gezin kent mij al en zijn vriendengroep ook. Iedereen vind ons bij elkaar passen en staan te wachten totdat we een koppel zijn.. maar ik wil nog steeds geen relatie.. ik vond m echt leuk maar ik zie hem echt steeds minder als de ware..

Hij is nu op vakantie, maar ik vind dat ik het daarna wel echt moet zeggen. Ik weet alleen niet hoe.. het is zo’n toffe gast en ondanks dat ik hem heb gewaarschuwd heb ik het gevoel dat ik het helemaal heb verpest... dat ik het te ver heb laten komen.. ligt t ook aan mij? En hoe moet ik t hem zeggen

Happy_Man:
Hey Jane,

Leuk om je hier weer eens te zien.
Ik wil eerst even melden dat ik zo vrij ben geweest om een titel aan je bericht toe te voegen anders is het niet op te roepen en kan er dus ook niet op gereageerd worden.
Ik wist trouwens niet dat het mogelijk was om een bericht zonder titel te plaatsen.

Wat je vraag betreft, ik denk inderdaad ook wel dat je daar actie op mag ondernemen.
Enerzijds ben je in mijn ogen duidelijk genoeg geweest, anderzijds heb ik het idee dat de boodschap bij hem nog niet helemaal overkomt.
Volgens mij heeft hij het idee dat hij niets hoeft te doen en dat je dan na vrloop van tijd in zijn armen valt. Een volkomen misplaatste verwachting denk ik.

Ik denk dat je hem niet alleen moet vertellen dat wachten zinloos is, dat je op dit moment helemaal geen behoefte hebt aan een relatie.
Bovendien doe je er denk ik slim aan om afstand te nemen en het contact tot een minimum terug te brengen om zijn verwachtingen niet in stand te houden.

Sterkte,

Happy_Man

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie