Skip to main content

Auteur Topic: Wie gaat er wel eens topless naar het strand

t

teengirl

Hallo, this eigenlijk niet de tijd van het jaar om naar het strand te gaan maar:
wie gaat er wel is topless naar het strand?
vind je het niet irritand al die mannen die naar je borsten? dat lijkt mij heel vreemd eerlijk gezegt. want ze blijfen je volgens mij in de gaten houden.

Ik ben nog nooit topless naar het strand gegaan lig bijna niet onder een zonnebank. misschien dat ik het volgend jaar is ga proberen want witte borstjes vind ik ook niet mooi
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
ik ben dan wel geen meisje, maar ik heb nog nooit iemand van mijn leven topless op het strand gezien.. :(

een keertje in kroatië, maar dat was omdat in kroatië er niemand naar omkijkt :D daar lag het halve strand met topless bezaaid :D
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

t

totalwar

Witte borsten zijn niet erg hoor, heel veel meisjes hebben dit. Naja ik ben ook niet een type die zich druk maakt over witte huid enzo omdat ik zelf niet zo bruin ben. Daarnaast als je topless rondloopt, wordt je altijd bekeken door jongens. Daarom loop je ook niet topless op school rond.

Maar wat je zelf wil moet je zelf beslissen, ik zou het niet overdreven fijn vinden als mijn vriendin allemaal nagekeken word door jongens omdat ze topless rondloopt, maar als jij ermee om kan gaan, kan je het doen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal