Skip to main content

Auteur Topic: tja.. dit is zo ongeveer alles wat me dwars zit..>_<

n

nobody

hee peepz..

ik vind mezelf al een heeeeeeeele tijd egt veel te dik..
en zolang ik het volhoud en ik niet dreig betrapt te worden..  dieet ik..
en tja dat betrapt worden..  dat is dat m'n ouders het niet mogen weten..  want volgens vrienden is mijn dieet een beetje extreem..  en dat vinden m'n ouders vast ook>.<

en tja het ergste is dat ik na dat ik ook maar 1 hap heb gegeten ik me meteen egt vet schuldig voel>_<
en ik heb ook al een paar keer geprobeert te braken, maar dat lukte niet egt>.<

het liefst zou ik een 50 dagen dieet doen..  maar daar komen me ouders dan zoiezo anhter..  en dat zuigt..>.<

verder is het heel vaak als ik een vreetkik heb en dus heel veel eet (egt heeeel veel) dat ikdan de drang heb om te snijden>.<  de laatste tijd is dat gelukkig minder..  maar tog.. 
en ik loop eigelijk altijd te stressen...  gwoon door alles en iedereen om me heen>.<  en dan raak ik soms(ook de laatste tijd iets minder) ook in een depressie en komen m'n zelfmoord neigingen weer naar voren>.<
egt heel hatelijk..

heeft iemand tips hoe ik het weer beter kan laten gaan??  want ik was heel goed bezig..
ik had veel minder zm neigingen en veel minder de drang om te snijden enzoo..

ik zou egt heel graag hulp krijgen hiermee..

x.-nobody->.<
  • IP logged

D

DeadRose

Heey<3

Naja ik ken jou en ik weet dat het niet goed gaatr met je! Meisje jij bent echt neit dik... Maar dat krijg ik niet uit je kop gestampt...

Voor de zm-neigingen heb ik misschie wel wat tips

- Teken je gevoel weg<3
- Zing met je muziek mee<3
- Schrijf gedichten<3
- Ga sporten<3
- Ga schommellen<3
- Ga leuke comediefilms kijken<3 (Lama's, nightmare before christmas enz.)
- Kom naar je Bff =3<33
- Ga naar andere vrienden (als we op wonderbaarlijkewijze ruzie krijgen (nooit dus =D))<3
- Krijg geen zelfmedelijde of probeer het te krijgen dat werkt neit<3


En verder alles wat wij samen ooit hebben bedacht!

Tja.. verder wil ik je zeggen dat ik er 24/7 voor je ben maar dat wist je natuurlijk al want dat zeg ik wel vaker :P

Maar oke... Ff iets zeggen hoor.. Jij gaat geen 50dagendieet doen! Dat is ziek! Echt gewoon niet normaal oke? Dan kom ik persoonlijk naar je toe  prop ik je vol met vette dingen en blijf ik net zolang bij je tot het allemaal isd opgelost in je lichaam zodat je het ook neit meer kwijt kan oke?

Maarja
Ik wil je btw niet latenm schikken fz =O maar ik wil je gewoon neit kwijt!

Xx iluvfm<333333333333333
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 05-10-2009, 18:57 door DeadRose »

d

dragie_dragon

wow <3 mooi gezegt helemaal mee eens :D
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal