Skip to main content

Auteur Topic: Jarretels

t

teengirl

Jarretels
OP: 13-12-2009, 09:45
Ik ben van plan om ze binnenkort te gaan kopen, met een sexy lingeriesetje natuurlijk, maar ik heb nog nooit eerder zoiets gedragen. Ik was laatst in de Hunkemöller en daar hadden ze er wel een paar, maar ik zag nergens kousen. Waar kun je ze kopen, welke zijn goed, hoe moet je ze precies aantrekken? Heeft er iemand tips / ervaring?
  • IP logged

t

totalwar

Re: Jarretels
#1: 13-12-2009, 12:48
Je kan de kousen ook bij hunkermoller kopen, moet je even naar vragen waar ze liggen of gewoon even rondkijken, meestal zitten die in plasticen zakjes.

Met aantrekken heb ik niet echt ervaring :P maar het makkelijkst is eerst de kousen aan trekken (als je niet weet hoe dat moet, dan is dat een beetje gelijk als een zok, eerst oprollen en dan afrollen over je benen), dan de jarretels. Dan die vastmaken aan je kousen.

Je vriendje heeft geluk ;) Meestal is het bij mij wat minder sexy (wat me vriendin aantrekt) :P hahahaha

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

M

Meldiriel

Re: Jarretels
#2: 17-12-2009, 16:44
Je kan die panty's ook gwn bij de kruidvat kopen voor een euro of 3. Bij andere winkels zijn ze altijd wel duurder.

En je hoeft er niet perse van die jarretels bij te hebben omdat ze zelfklevend zijn, maar het is natuurlijk wel leuk en sexy ^^
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal