Skip to main content

Auteur Topic: littekens

C

CupCakeMies

littekens
OP: 31-12-2010, 11:39
Hallo!

Ik heb vroeger dus mijzelf gesneden en dankzij de zon was ik een beetje bruin en vielen mijn littekens niet meer op.. Dus ik dacht yeah! ben ik er vanaf!
Maar natuurlijk is nu mijn kleurtje bijna helemaal weg en beginnen mijn littekens weer op te vallen...
Dus nu heb ik een beetje een dilemma of ik het dan moet verbergen of niet... o_o
Want, het is natuurlijk niet zo dat ik wil dat iedereen het weet ofzo maar dan denk ik ook weer van ja wie let daar nou ook echt op, toch?
Maar als ik het ga verbergen voelt het alsof ik nog steeds mezelf snij en hoe moet ik het dan gaan verbergen? s: Eerst deed ik namelijk een veter om mijn pols heen zodat niemand het zag maar dat past nu niet echt bij mij...

Ik heb eigenlijk ook het idee dat heel veel mensen het gewoon al weten, want er was een probleem geweest dat mijn vriendin het (volgenshaareerstnietentoenwashetineensdatzemisschienhadgezegd?) had verteld aan de mensen uit haar klas die ik absoluut haat.

Nouja.. ik wil graag jullie mening horen.. wat zouden jullie doen? Littekens verbergen of niet?

xx<3
  • IP logged

S

Snelso

Re: littekens
#1: 01-01-2011, 21:55
Ik weet niet hoe groot de littekens zijn maar ik heb er eentje op mijn pols (Per ongeluk met een stainly mes in mijn pols gezeten toen ik een pak open probeerde te snijden) Maar ik liet hem gewoon zien aan mensen (boeid mij het). En als ze er naar vragen zeg of de waarheid of je zegt iet wat er met die plek zou kunnen gebeuren. Zoals: ik ben een keer op een sherp radje van een steen gevallen of zoiets. Ik hoop dat je er wat mee kan. Suc6
  • IP logged

a

anouk

Re: littekens
#2: 02-01-2011, 10:17
er bestaat van die littekenzalf die je gewoon kunt kopen bij de drogist, ik weet niet hoe lang het al geleden is dat je jezelf hebt gesneden maar volgens mij worden littekens hoe langer het geleden is hoe minder je ze ziet, ik ken ook mensen die hebben gesneden en daar valt het niet heel erg meer op, het schijnt dat je littekens ook weg kan laten laseren maar dat zou ik iet doen als je er geen last van hebt...
Ik hoop dat je er wat aan hebt, groetjes Anouk
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal