Skip to main content

Auteur Topic: m'n verhaal..

G

Gást.

Re: m'n verhaal..
#15: 03-08-2009, 08:50
Tja, ik had het al op MSN gezegd, maar ik wacht wel af.. Aan de ene kant wil ik hem zó graag spreken, maar aan de andere kant ook niet.
  • IP logged

t

totalwar

Re: m'n verhaal..
#16: 03-08-2009, 20:35
Tja je zal nu een tijdje in die tweesprong blijven zitten, daarom vind ik het ook niet echt fijn dat hij je net voor de vakantie vraagt en vervolgens ervandoor gaat... Hij had dan beter even kunnen wachten tot na de vakantie, dan weet hij ook zeker dat zijn gevoelens voor jou op lange afstand niet anders zijn en maakt de beslissing voor jou wat makkelijker, omdat je het dan soortvan kan proberen als je het zelf wilt.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

G

Gást.

Re: m'n verhaal..
#17: 20-08-2009, 12:57
Wat 'n sucker. Is die terug van de vakantie, hij heeft me unblocked en dan zegt die hoi enzo die zooi, zegt ie later: ik heb met iemand op vakantie gehad.
Dan denk ik echt van wtf, heb je geen leven ofzo. ;S eindelijk overheen na al dat gedoe, probeert ie me jaloers te maken ofzo :S omgomgomg!
  • IP logged

v

verkauft

Re: m'n verhaal..
#18: 20-08-2009, 18:11
wil hij nog steeds met jou ofzo want ik kan me voorstellen dat je je e op vakantie niet kan inhouden.
maargoed dan nog tja ik denk dat je eve moet kijke wat je doet he en zelf beslissen, je zult vanzelf achter komen wat hij het gedaan en wat hij wil.
grtz
  • IP logged

S

Sanne

Re: m'n verhaal..
#19: 20-08-2009, 18:19
Je moet gewoon doen van wat je zelf denkt dat het beste is. Misschien eventjes laten, en als het echt niet bevalt gewoon uit maken.(Pas wel op, hoe langer je met hem hebt, hoe moeilijker het word om het uittemaken).
  • IP logged

G

Gást.

Re: m'n verhaal..
#20: 20-08-2009, 20:46
Ik heb het allang uitgemaakt, maar nu is hij terug, gaat die opeens lopen lullen van ja ik heb met een meisje gehad op vakantie, dan denk ik zo van: waarom vertel je míj dit? mot je me jaloers maken ofzo? :S
  • IP logged

v

verkauft

Re: m'n verhaal..
#21: 20-08-2009, 21:15
laat m gewoon dan kom je vanzelf achter wat ie er mee wil bereiken.
grtz
  • IP logged

t

totalwar

Re: m'n verhaal..
#22: 21-09-2009, 18:40
Tja je kan hem altijd vragen waarom hij jou dan verkering heeft gevraagt als hij toch met een meisje in de vakantie gaat, want dat is lullig.

Maar hij is dus nu een beetje verleden tijd, probeer erover te komen, hopelijk gaat je dat makkelijk af. Heb je nog vragen of wil je tips, dan horen we het wel ;)

Sterkte.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal