Skip to main content

Auteur Topic: WAT MOET IK DOEN IK BEN HOPELOOS.

S

Sanne

WAT MOET IK DOEN IK BEN HOPELOOS.
OP: 27-09-2009, 16:26
Hoi,
Ik ken een jongen. Vanaf het moment dat ik hem zag werd ik al verliefd op hem. In het begin ging alles goed. Gewoon hoi enzo. Hij haatte mij niet, ik hem niet. Maar er is tijd over heen gegaan, er is veel gebeurd. Hij is anders over mij gaan denken, maar ik niet over hem. Het lijkt nu wel alsof we elkaar negeren. We waren sowieso niet vrienden, maar nu lijkt het net alsof hij me nooit meer wil zien. Op hyves negeert hij me ook. Maar ik vind hem nog steeds leuk! Mijn vriendin zegt dat hij wel op school naar me zit te wijzen in 't bijzijn van zijn vrienden, maar of dat nou goed is? Ik heb ook een keer onnodig recht in zijn gezicht met mijn ogen gerold, maar dat was voor mijn vriendin bedoeld. Is dat misschien de oorzaak? Laatst bij Levensbeschouwing liep ik ineens rehct tegen me aan, ik kreeg zowat een hartverzakking. Ik kan dit niet meer aan, ik wil weten wat hij van mijn denkt!! Want ik zie hem elke dag en het word nu nogal vervelend.


Gr. HOPELOOSMEISJE.
  • IP logged

t

totalwar

Misschien toch een keer vragen. Je kan er op een andere manier niet achter komen. Misschien hem een keer een mail sturen met een verontschuldiging met als hij een verkeerde gedachte heeft gekregen door iets dat je deed. En dan vragen wat er misschien is of hoe hij over je denkt.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

v

veraaa

ik snap het niet helemaal en bedoel het niet gemeen ofzo maar;

als je niet echt vrienden was , wat mis je dan precies? :P
sorry.. ?
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal