Skip to main content

Auteur Topic: verliefd op mijn ex-vriendinnetje

J

JongeJongen

verliefd op mijn ex-vriendinnetje
OP: 24-02-2014, 19:20
Hallo allemaal,

Ik zit heel erg met een probleem. Een half jaar geleden is het uitgegaan met mijn (nu ex) vriendin na een relatie van anderhalf jaar. We besloten samen dat het beter was een punt erachter te zetten. We gingen allebei onze eigen weg en dat ging goed voor 2/3 maanden, toen begon ik haar te missen en ging we een paar keer uit om te kijken of het weer wat zou worden. We gingen een paar keer uit, spraken een paar keer af maar toen ze mij na een tijdje vroeg of ik haar vriendje weer wou zijn zei toch dat het beter was niet weer een relatie te beginnen. Ik zei dat ik waarschijnlijk teveel met mezelf in de knoop zou zitten om haar gelukkig te maken. Dat was begin december. Nu ben ik afgelopen zaterdag met haar een dag naar Amsterdam geweest en 's avonds naar een concert van Avicii. Dit hadden we al heel erg lang gepland staan dus besloten we gewoon te gaan. Ik had een geweldige dag, het was ongelooflijk gezellig en we hebben erg veel gelachen. De dag deed me terugdenken aan alle leuke momenten die we hadden en liet me compleet alle vervelende momenten vergeten. 'S avonds besefte ik dat ik weer verliefd op haar was. Ik denk de hele dag aan haar en kijk telkens of ze alweer op mijn berichtje gereageerd heeft.
Nu komt het probleem, ze heeft sinds valentijnsdag een vriendje. Maar ik vind haar weer leuk en ik weet nu neit wat ik moet doen. Ik heb haar eerst in december afgewezen en nu besluit ik toch dat ik haar wel leuk vind. wat moet ik doen?

Ik hou nog steeds verschrikkelijk veel van haar en zou nu niks liever willen dan weer met haar samen te zijn, ze is de liefde van mijn leven..!!

Ik hoop dat jullie wat weten...

Groeten, een wanhopige 16 jarige jongen uit Gelderland
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
volgens mij zijn jullie lange tijd samen geweest en jullie doen nog steeds leuke dingen samen.
Ik zou gewoon zeggen wat je hier geschreven heb en dat is dat je tijdens het dagje Amsterdam en het concert van Avicii weer stapel verliefd op je geworden.
En ik zie nu in dat ik stom ben geweest ik had de verkering met jou nooit moeten verbreken.
Is er nu nog een kans voor ons ? ik ben echt weer hotel de botel verliefd op jou en ik wil dolgraag weer verkering met jou willen hebben ? Is er nog een kans voor ons ?
Ik weet niet hoe serieus het is net die vriend die zij heeft vanaf valentijn heeft maar na het lezen van jou verhaal denk ik dat je een goeie kans maakt.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal