Skip to main content

Auteur Topic: grote tepels

t

teengirl

grote tepels
OP: 14-12-2011, 19:51
hoi
ik zit met iets.
ik heb enorm grote tepels,echt groot, ik vind dat ze veel te veel plaats in nemen van mijn borst. en een tepel is veel zachter dan je vel en ik vind het ook niet leuk dat ik dan zoveel zacht vel heb, het is bijna gn borstgevoel meer .ik vind het niet mooi en ik krijg er nog een groter complex van door de commentaar rondom.
als je naar tv kijkt zie je altijd borsten met kleine mooie tepels. en als je dan heeeeeel zelden eens borsten ziet met een grotere tepel zegt iedereen rondom mij(als ik met vrienden aan het kijken ben ofzo) : jak zeg, grote tepels da trekt echt op niets é.
jach zo groeit mijn zelfvertrouwen wel niet echt.
kleine tepels zijn wat je moet hebben om mooie borsten te hebben, zo lijkt het dus.
ik ken ook niet veel mensen met grote tepels eigenlijk 
vinden jullie dit lelijk? (wees eerlijk)
en zijn er hier nog mensen die grote tepels hebben?

  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: grote tepels
#1: 14-12-2011, 21:10
Even voor alle duidelijkheid, heb je het daadwerkelijk over de tepels of over de tepelhof ? Tepels kunnen wel iets van omvang verschillen maar ik heb nog nooit gehoord of gezien dat deze echt extreem groot zijn of zelfs het grootste deel van de borst bedekken.

Een tepel zo groot als je hele borst zal ook nooit door een baby in de mond genomen kunnen worden en daar zijn ze toch in de eerste plaats voor bedoelt volgens mij. ;)
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: grote tepels
#2: 15-12-2011, 01:43
Hoi Teengirl,

Ik vind het niet lelijk als borstel een groot tepelhof hebben, En het heeft ook weer voordelen dat soort borsten met een groot tepelhof zijn super gevoelig en dat is fijn voor allebij.
En laat je niet gek maken door al die fotomodallen want er zijn duizenden vrouwen met een groot tepelhof.

groetjes
  • IP logged

I

Ine

Re: grote tepels
#3: 15-12-2011, 11:36
Hoi!

Ik heb zelf kleine tepels. Ik ken ook een meisje die grotere tepels heeft, ze heeft er zelf niet echt veel last/complexen van.
Ik denk dat er meer meiden zijn die dat hebben dan je denkt.
Stoor je er niet aan en als je een vriend hebt, en hij houdt echt van je, dan neemt hij dat er ook bij (als hij het lelijk vindt).
Het kan ook zijn dat hij zich daar helemaal niets van aantrekt of zelfs mooi vindt?
Mijn tepels zijn ook best groot als ze, ja hoe zeg je dat, als ze 'ontspannen' zijn.
Ze worden dan wel weer kleiner als ik het koud heb of dergelijke. Je weet wel wat ik bedoel. ;-)

Groetjes!
  • IP logged

O

Opradah1

Re: grote tepels
#4: 15-12-2011, 15:39
in uiterlijk valt er niet te zeggen wat lelijk is of niet, het is een totale mening... ik ben een vrouw (A) (en weet dus niet wat mannen ervan vinden...) maar ik vind het niet lelijk hoor, het hoort gwn bij jou persoonlijk. zo maak je verschil tussen allemaal borsten en zijn ze dus niet allemaal hetzelfde.

ikzelf heb niet echt kleine en niet echt grote tepels en tepelhof maar nogmaals, ik vind andere vormen ook niet lelijk hoor! het is nou eenmaal zo, laat die mensen lekker praten joh. niks van aantrekken, zoals gezegd... de mensen die jouw borsten zullen zien zal je vriendje enz zijn en ik neem aan dat hij sowieso je borsten wel mooi zal vinden als hij van je houdt :)

dont worry girl xxx Opradah1
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal