Skip to main content

Auteur Topic: sonja bakker

r

roosjelieff

sonja bakker
OP: 23-08-2007, 13:25
ik ga na de vakantie weer sonja bakkeren want ik ben best veel aangekomen ik ben 13 jaar en ik weeg 55 en ben 1,58m en mn buik is een en al blubber
maar heel veel mensen zitten de hele tijd te zeuren dat ik het niet moet doen enzo en mn vader denkt dat ik anorexia krijg:S
maar wat vinden jullie ervan?
  • IP logged

S

Suzanne__

Re:sonja bakker
#1: 23-08-2007, 14:27
Als je anorexia krijgt dan wil je niks meer eten en geef je over als je klaar bent met eten. Ik denk niet dat je dat hebt.

Verder hangt ook beetje van je lichaamsbouw af.
Ik ben zelf altijd nog tegen op dieeëten.. Je lijdt bijna altijd honger, je kunt ook gewoon wat gaan sporten en wil je een strakke buik hebben dat is dat puur buikspieroefeningen dat heeft niet zoveel met afvallen te maken tenzij je zwaar over gewicht bent.. Maar dat ben jij niet ik denk dat je heel ietjes te zwaar bent, maar je groeit ook nog je bent nog maar 13.
ik weet niet wat jou eetpatroon is maar doe je veel tussendoortjes laat het staan, eet een broodje. Dat scheelt ook heel veel!
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 23-08-2007, 14:27 door Suzanne__ »

m

magiclover

Re:sonja bakker
#2: 23-08-2007, 15:37
ik ben het helemaal met suzanne__ eens.
ik ehb ook iets een buikje maar ik ben ook tegen dieeten(of hoe jet et ook mag schrijven) je bent nog jong en je groeit nog later is er genoeg tijd omdat te doen.
  • IP logged

r

roosjelieff

Re:sonja bakker
#3: 23-08-2007, 16:08
maar met sonja bakker lijd je geen honger hoor, ik heb het voor de vakantie 2 weken gedaan ofzo ern toen ben ik iets van 2 of 3 kilo afgevallen maar toen kwam de vakantie en ben ik gestopt
  • IP logged

t

totalwar

Re:sonja bakker
#4: 23-08-2007, 18:36
MMm tja het nadeel van zulk soort dingen is, is dat je er niet mee kan of mag stoppen, zodra je dat doe, dan kom je weer gewicht aan. Daarnaast heeft iedereen wel een buikje en vooral een blubberbuikje als je op een stoel zit :p ik heb dat ook, maar ben hierdoor niet minder leuk (vind me vriendin :P)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

r

rotjonk

Re:sonja bakker
#5: 23-08-2007, 19:48
werkt het sonja bakker dieet echt hoeveel ben je in totaal kwijt ongeveer want als het werkt dan moet ik daar ook maar is aan beginne maar wat volg je dan voor pubers of de gewone
  • IP logged

r

roosjelieff

Re:sonja bakker
#6: 24-08-2007, 08:54
voor kinderen en tieners, haha toen ik het 2 weken deed ben ik 3 kilo afgevallen ofzo dus het werkt wel, maar na de vakantie begin ik weer, want ik heb nog vakantie:D
  • IP logged

l

loviegirl

Re:sonja bakker
#7: 21-09-2007, 08:32
dont ever :P geen sonja bakker bah dat is het zelfde als anorexia uit een boekje gewoon niet oden al helemaal niet op jouw leeftijd
  • IP logged

L

LoverMyi

Re:sonja bakker
#8: 26-09-2007, 13:49
De meeste meiden vinden zich zelf te dik, vraag is aan je vriendinnen of die je dik vinden, die geven vaak eerlijk antwoord.
ga anders een keer hardlopen met vrienden, die kunnen je in de gaten houden en het is altijd gezelig ;D
of probeer wat minder snoep, koek, chips en fris te eten en drinken, natuurlijk mag je dat ook nog wel eten en drinken, maar meestal wordt je hier wel wat dunnen van.

VEEL SUCCES

xxx  :-*
  • IP logged

S

Sweetheart

Re:sonja bakker
#9: 23-10-2007, 09:42
Sonja bakker is harstikke slecht voor je!
Van van je gewone eetgewoonte moet je ineens minder eten. Dan raak je buik in de war. (stond in de krant)
Je kunt beter gewoon gezonde dingen eten..
Fruit, geen chocola,water dus geen cola!
en zo iets dingen. Maar ga neit te wijnig eten, dus gewoon een geod ontbijt, Maak niets uit wat hoeveel boterhammen, doe er gewoon gezonde dingen op.
Snoep niet en je valt ook af. Zo heefd me moeder het gedaan! ze is 5 kilo afgevallen in 2 en een halve week..

Sweetheart
  • IP logged

B

Boyyii

Re:sonja bakker
#10: 24-10-2007, 14:58
Ik zou meer gaan bewegen, zoek een nieuwe hobby ofzo. Of ga elke avond even hardlopen. En btw, je bent helemaal niet te zwaar ofzo. 55 kg is nog niet zo veel vind ik..
  • IP logged

t

totalwar

Re:sonja bakker
#11: 25-10-2007, 22:04
Sweethheart,

Ik ben het niet met je eens. Het sonja bakker dieet is het eten zoals de mens vroeger deed. Tegenwoordig door makkelijk eten en standaard gewoontes eten mensen te gewoontjes, te veel dezelfde dingen.

Als ik bij mij thuis kijk eten we vaak aardappelen met groenten en als het eens snel moet, macaroni of spagetti. Daarbij 2 soorten vlees of vlees die vaak in de aanbieding is. Dit begint te gewoontjes te worden en went je lichaam te snel aan waardoor die dus vet begint op te slaan.

Maar als je (zoals het sonja bakker dieet doe) minder richt op het standaard voetsel en gevarieerd voetsel eet en daarbij wat minder vet en maar de benodigde hoeveelheid (ipv gokken en meestal te veel maken), val je dus makkelijker af en blijf je op een goed gewicht.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

S

Sweetheart

Re:sonja bakker
#12: 12-11-2007, 09:44
Stond in de krant,
En ik was het verledig mee eens.
Je gaat ineens naar een andere eet gewoonte,
Je maag raakt dan tog in de war?  :-\

Sweet.
  • IP logged

t

totalwar

Re:sonja bakker
#13: 12-11-2007, 23:57
Je maag is wel wat gewend hoor :P anders zou je niet zomaar iets anders elke week gaan eten :P

Maar over je maag in de war, klopt een beetje. Maar dat is juist de bedoeling. Je lichaam krijgt niet zijn vaste voedingspatroon binnen en moet dus vet gaan verbranden om zijn gewoonlijk patroon aan te houden, waardoor je dus vet verlies. Maar het is niet schadelijk voor je lichaam. Een maag kan veel verschillende soorten eten aan en er zit niks giftigs tussen of dingen die slecht zijn. Het is allemaal gewoon minder vet en gevarieërd.

Maarja jou mening is jou mening, daar kan ik niks aan veranderen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal